AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg vet ikke om det er hypomani eller om jeg bare har vært ekstremt giret. Jeg får beskjed om å roe ned. Prøver så godt jeg kan, men det går rett over i depresjon. Destruktiv. Orker ikke mer. Men det kan svinge i løpet av dagen. Er det vanlig at når en blir bremset under en hypomani at det går rett over i en depresjon? Anonymkode: c1b5a...495 0 Siter
mxxmas Skrevet 31. oktober 2015 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg fikk raseriutbrudd når jeg ble bremser under mani ikke depresjon og manien fortsatte 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 Skrevet 31. oktober 2015 Jeg fikk raseriutbrudd når jeg ble bremser under mani ikke depresjon og manien fortsatteJeg har nok havnet i en blandingstilstand nå. Jeg blir veldig lett gira, men prøver å holde igjen. Så det går veldig opp og ned nå. Jeg har ikke mani. Det er kanskje litt annerledes det. Anonymkode: c1b5a...495 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.