Blomsterfluen Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 I går hadde jeg halloween-bingo med naboene på omsorgsbolig komplekset. Jeg ryddet leiligheten og pyntet med selvlaget edderkopp og lapper hvor det stod" "uhuuu god halloween" på. Jeg storkoste meg i denne sosiale settingen. Og på vassendgutane konserten i går då smilte jeg til de fremmede som snakket hyggelig til meg. Jeg danset med en mann men jeg var sjenert. Kan andre autisme mennesker sånne ting, eller jer jeg en enestående autist? Ofte etter sånn sammenkomster må jeg sove lenge på dagen. Men ikke alltid men ofte. 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 I går hadde jeg halloween-bingo med naboene på omsorgsbolig komplekset. Jeg ryddet leiligheten og pyntet med selvlaget edderkopp og lapper hvor det stod" "uhuuu god halloween" på. Jeg storkoste meg i denne sosiale settingen. Og på vassendgutane konserten i går då smilte jeg til de fremmede som snakket hyggelig til meg. Jeg danset med en mann men jeg var sjenert. Kan andre autisme mennesker sånne ting, eller jer jeg en enestående autist? Ofte etter sånn sammenkomster må jeg sove lenge på dagen. Men ikke alltid men ofte.Autister er vel like forskjellige som andre folk. Noen er sosiale, noen er det ikke. 0 Siter
FGT Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 Hvis vi snakker autisme i ordet rette forstand, så tror jeg det er svært få som kan være slik, men for det med Asperger syndrom, er stor variasjon på det sosiale. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 Hvis vi snakker autisme i ordet rette forstand, så tror jeg det er svært få som kan være slik, men for det med Asperger syndrom, er stor variasjon på det sosiale.AS er vel en del av autismespekteret nå? Anonymkode: 178e7...63d 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 I går hadde jeg halloween-bingo med naboene på omsorgsbolig komplekset. Jeg ryddet leiligheten og pyntet med selvlaget edderkopp og lapper hvor det stod" "uhuuu god halloween" på. Jeg storkoste meg i denne sosiale settingen. Og på vassendgutane konserten i går då smilte jeg til de fremmede som snakket hyggelig til meg. Jeg danset med en mann men jeg var sjenert. Kan andre autisme mennesker sånne ting, eller jer jeg en enestående autist? Ofte etter sånn sammenkomster må jeg sove lenge på dagen. Men ikke alltid men ofte.Jeg kjenner bare en person med asperger i RL. Til gjengjeld har jeg kjent henne i over 20 år, siden hun var barn.Hun liker å treffe venner (i alle fall noen ganger) og kunne nok gjort de tingene du gjorde. 0 Siter
FGT Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 AS er vel en del av autismespekteret nå?Anonymkode: 178e7...63dDet heter så men jeg er ikke enig i det. Men det er jo en annen sak. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. november 2015 Forfatter Skrevet 1. november 2015 Jeg haf høytfungerende autisme og ikke AS. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. november 2015 Forfatter Skrevet 1. november 2015 Hvis vi snakker autisme i ordet rette forstand, så tror jeg det er svært få som kan være slik, men for det med Asperger syndrom, er stor variasjon på det sosiale.jeg har høytfungerende autisme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 jeg har høytfungerende autisme.Dette er en med tung autisme. Anonymkode: 58756...a07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 Dette er en med tung autisme. Anonymkode: 58756...a07Det har ingen ting med AS å gjøre, så hvorfor skal det nå slås sammen??? Rart! Anonymkode: 58756...a07 0 Siter
FGT Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 Det har ingen ting med AS å gjøre, så hvorfor skal det nå slås sammen??? Rart!Anonymkode: 58756...a07ja det blir en stor sekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.