Gå til innhold

Hvordan dempe engstelse og bekymring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ett forhold som endte med vold, skade og rettsaker og straff til min tidligere samboer sliter jeg med ensgtelse og bekymringer i mitt nye forhold. Jeg har ingen grunn til å være det for min nye kjæreste, og jeg relaterer det tilbake til forrige forhold som besto av psykisk manipulasjon,trakassering og vold. Min engstelse og bekymring går desverre utover min kjæreste. Jeg klarer ikke å styre det og gir uttrykk for det når ting skal skje feks han skal avgårde på noe eller når vi sammen skal avgårde på noe. Kan det være følelsen av å bli såra igjen jeg sliter med? Er jeg redd for at han skal gjøre noe galt selvom jeg ikke trenger å være det. Jeg sliter veldig med kommunikasjon da jeg i forrige forhold bare fikk høre at alt jeg sa var feil, jeg ordla meg feil,hadde feile meninger,var dum. Dette gjorde at jeg ble veldig innesluttet.  Jeg vet at feilen nå ligger hos meg og jeg må gjøre noe med det eller så ender jeg nok opp alene igjen.

Anonymkode: 4fb68...3b3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...