AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 Skrevet 2. november 2015 Fikk i dag diagnosen schizofreni. De sa da at jeg hadde rettigheter ved en slik diagnose. Men var så fortumlet over å få den diagnosen at jeg ikke spurte hva de rettighetene var. Er det noen som vet? Treffer ikke behandler på lenge så spørr derfor her. Anonymkode: c26e0...76e 0 Siter
Inner self Skrevet 3. november 2015 Skrevet 3. november 2015 det har jeg også hørt. det dreier seg om rett til behandling av lang varighet og hurtig hjelp tror jeg. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. november 2015 Skrevet 3. november 2015 det har jeg også hørt. det dreier seg om rett til behandling av lang varighet og hurtig hjelp tror jeg.Da skulle vel dette gjelde bipolar sykdom også, siden det også er en alvorlig sinnslidelse. 0 Siter
Inner self Skrevet 3. november 2015 Skrevet 3. november 2015 Det er mulig det rådvilla, jeg kjenner dog ikke til det. Men det med schizofreni har jeg hørt flere ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.