AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Kan du definere et "unormalt" liv?Har ingen presis definisjon for deg, men hvis man har god jobb, venner, orden i økonomien, ikke rusproblemer eller gamlingproblemer - kort sagt, at alt er "på stell" - da har man nok et ganske normalt liv.Og da tror jeg prognosene er bedre. Det er nok det forskning tyder på og. Jeg tror de er merkbart bedre. I alle fall har de jo dette normale livet de kan gå tilbake til, når de er lei av DOL. Det er de som ikke har noe annet. Og det kan nok forklare "gjengangerne" her. Anonymkode: 7ec1d...2c4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Det var en gang en NHD som hadde ADHD og brukte AD fordi han ville bli kvitt ADD. Da sa MR. DR. muhammad at NHD heller burde prøve AP, fordi NHD har SPD.Nei, men, altså, fra spøk, til revolver, vi kjeder oss vel? å syns det er "mojomt" å sitte å "trolle" forumaAnonymkode: df9bd...8aeHøres ut som psykopatologisk kjedsomhet. Anonymkode: 7ec1d...2c4 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Har ingen presis definisjon for deg, men hvis man har god jobb, venner, orden i økonomien, ikke rusproblemer eller gamlingproblemer - kort sagt, at alt er "på stell" - da har man nok et ganske normalt liv.Vel, har ikke rusproblemer (hvis ikke kokka-avhengighet hører inn under det) eller gamblingproblemer, har orden i økonomien, men ellers er lite på stell.Så sånn er det med den saken.Men men. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Vel, har ikke rusproblemer (hvis ikke kokka-avhengighet hører inn under det) eller gamblingproblemer, har orden i økonomien, men ellers er lite på stell.Så sånn er det med den saken.Men men.Trenger ikke oppfylle alle kriteriene, vel. Anonymkode: 7ec1d...2c4 0 Siter
Trine Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Jeg er klin hakke frisk, og henger på dol. Det er i alle fall tvilsomme greier. Får meg til å lure på om du egentlig er klin kakke frisk 1 Siter
Trine Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Har ingen presis definisjon for deg, men hvis man har god jobb, venner, orden i økonomien, ikke rusproblemer eller gamlingproblemer - kort sagt, at alt er "på stell" - da har man nok et ganske normalt liv.Og da tror jeg prognosene er bedre. Det er nok det forskning tyder på og. Jeg tror de er merkbart bedre. I alle fall har de jo dette normale livet de kan gå tilbake til, når de er lei av DOL. Det er de som ikke har noe annet. Og det kan nok forklare "gjengangerne" her.Anonymkode: 7ec1d...2c4Jeg hadde en god jobb, venner, orden på økonomien, ikke rusproblemer eller gamblingproblemer. Alt var på stell, tilsynelatende ihvertfall, men ikke i hodet. Det gikk så lenge det gikk, så sprakk ballongen. Men jeg tror det hovedsaklig gjelder de med mer eller mindre medfødte problemer. 0 Siter
grublerijenta Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Høres ut som psykopatologisk kjedsomhet.Anonymkode: 7ec1d...2c4Heh ? Mangler du totalt humor? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Hvor mange aspergere er det? Tror de fleste her har det, eller later som, vel. (Noe i den duren)Livet er herlig dere! Anonymkode: 8f853...802 0 Siter
grublerijenta Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 De fleste av de som har "blitt friske" hadde vel ikke et unormalt liv i utgangspunktet.Anonymkode: 7ec1d...2c4Hva er et "unormalt" liv? Jeg var "frisk" med et uvanlig liv, ble "psyk" og "unormal"...så hva da? Liksom? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Du blar deg bakover, eller søker. Du kan til og med søke på dato.Ok, det får jeg ikke til. 0 Siter
Trine Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Ok, det får jeg ikke til. Du kan gå inn på temaoversikt, så går du inn på det temaet du ønsker, øverst og nedest på siden kan du bla deg bakover. Der hvor det står "side". Høyt oppe, på høyre side er det et søkefelt. Der kan du skrive hva du søker på også kommer det opp forslag. Du får det til om du vil 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 (endret) Ok, det får jeg ikke til. Neivel, Jeg har litt problemer med å forstå hva som er så vanskelig med å fylle inn "søkefrase" og eventuelt datointervall i søkeskjemaet. Endret 5. november 2015 av slabbedask 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Du kan gå inn på temaoversikt, så går du inn på det temaet du ønsker, øverst og nedest på siden kan du bla deg bakover. Der hvor det står "side". Høyt oppe, på høyre side er det et søkefelt. Der kan du skrive hva du søker på også kommer det opp forslag. Du får det til om du vil Kan prøve men virker komplisert. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Neivel, Jeg har litt problemer med å forstå hva som er så vanskelig med å fylle inn "søkefrase" og eventuelt datointervall i søkeskjemaet.Får prøve. 0 Siter
Trine Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Kan prøve men virker komplisert. Det er ikke komplisert. Selv jeg får det til 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Det er ikke komplisert. Selv jeg får det til Finner ikke ut av det jeg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Det er ikke komplisert. Selv jeg får det til Søke fikk jeg til da Men vet ikke hva jeg skal søke på, hehe. 0 Siter
Trine Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Finner ikke ut av det jeg Temaoversikt 0 Siter
Trine Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Søke fikk jeg til da Men vet ikke hva jeg skal søke på, hehe. Hehe....det kan jeg ikke hjelpe deg med 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Søke fikk jeg til da Men vet ikke hva jeg skal søke på, hehe. Søk etter "pepan" og vær glad du har slutte å røyke! Anonymkode: fe3cf...345 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.