stjernestøv Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Søk etter "pepan" og vær glad du har slutte å røyke!Anonymkode: fe3cf...345Prøvde å søke etter mine gamle nick men det gikk ikke. Har dampen da, men orker ikke stresse med det nå. 0 Siter
påskelilje Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Jeg er klin hakke frisk, og henger på dol. Det er i alle fall tvilsomme greier. Haha! Jeg og! Det er jo litt sært å bruke såpass mye tid på et forum i åååårevis! I høst er det 17 år siden jeg oppdaget DOL.... Huhei - som tida flyr!!!! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Høres ut som psykopatologisk kjedsomhet.Anonymkode: 7ec1d...2c4hva mener du med det? Anonymkode: df9bd...8ae 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Haha! Jeg og! Det er jo litt sært å bruke såpass mye tid på et forum i åååårevis! I høst er det 17 år siden jeg oppdaget DOL.... Huhei - som tida flyr!!!!spørs jo hvor frisk man er når man trives i "galehus", I tillegg er du opptatt av kaninerJeg tror det jeg har lært på dol også er at det ikke er så stor forskjell på de som har en diagnose og kanskje "er" definert som syke på et område, og alle de som ikke har fått en diagnose:-)Det var en lege som for litt siden skrev et innlegg om...ja noe om diagnostisering av alt, han mente selv han ville fått en diagnose om han vokste opp i dag, fordi han var veldig introvert og sjenert.Jeg har jo en diagnose som er ganskle alvorlig:-) likevel har jeg mest til felles med vanlige hverdagsmammaer og pappaer, jeg lager middag, matpakker, går på konferansetimer, stresser til forestillinger, legeavtaler, leverer i barnehage, kjører i bursdag, lager klassefester, pynter til Halloween, lager adventskalender, baker kaker til hundrevis av greier, sånn alle foreldre gjør, osv...alt sånt selv om man er sliten og egentlig ikke vet hvor hente nye krefter fra i blant. Og enda bedre, hverdagsmenneskene har lært meg mye om at det er grader og gråsoner og nyanser, og mange hverdagsmennesker strever, noen fordi de kjenner seg igjen i feks min lydsensitivitet, andre fordi de bare ikke har det så bra inni seg, og det har jeg merket mye, bare fordi det hender at andre har fått høre at jeg går til psykiater, da kommer noe frem i mange som viser at et hvert menneske nok tross alt har strevd eller strever med noe.Så blir det viktigere å lære hverandre hvilke grep man selv tok, for å orke likevel, for å overvinne vegring, for å komme seg frem, og ens egen innsats er å prøve, også selv om det ikke går, da prøver man bare igjen, det siste er jeg blitt flink på:-) 1 Siter
Mohammed Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Jeg tror at alle mennesker opplever en del psykiske plager. Noen takler det og noen kan ikke det uten hjelp og psykiatere samt psykologer hjelper de som har behov til det.Flere blir bedre etter behandling. De som tror at psykiatri ikke er nyttig bør tenke litt om sine meninger om dette. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.