Gå til innhold

Har du møtt noen fra DOL??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har møtt Mariaflyfly to-tre ganger. Veldig koselig :-)

Har også møtt ei som ikke lenger er på DOL. Gøy å treffes, men vi fant kanskje ikke helt tonen sånn i RL, så det ble med den ene gangen. Og så har jeg mailet mye med ei som  var på DOL før, men vi har aldri treftes.

Det er flere her jeg kunne tenke meg å møte, men det er også helt greit å ha det slik vi har det, at vi "møtes" her. Jeg har ikke noe behov for at folk jeg kjenner skal finne meg her...

Hei!

Jeg har møtt en:-) og nesten møtt Laban, jeg angrer på at jeg ikke fikk møtt Laban. Så vil jeg møte Nicklausheletida, påskelilje, kayila, morsan, Trine (hun kommer sikkert tror jeg, for hun skal hjelpe meg med noe praktisk når det passer sånn) Gargamel, Mirabell, Stjernestøv, Umakenverdt, Gondor, Hww, mxxmas, lillemus, Xtra,Kalevaala, Togli, Ellione, Høstløv. trollmor, solemnity, dorthe, bookworm, pluss alle de jeg nå har glemt, som skriver fint til andre og meg, det begynner bli mange.

Jeg har en gang møtt et "helt" forum, det gikk kjempedårlig følte jeg, jeg ville se dem, jeg tror jeg akkurat hadde fått diagnosen asperger, og en dame skulle kjøre og ville jeg skulle sitte på, men så ble det for sosialt, så fornærmet jeg noen:-( men jeg endte opp på barnerommet, der fortalte jeg om dinosaurer og jeg leste barnebøker for barna, så ryddet jeg barnerommet, og tenkte på at jeg ville male det og ordne litt. Jeg var sammen med barna, for når de voksne grillet og koste seg, da begynte komplikasjonene, men jeg tror alle var hyggelige, men at jeg ikke var forberedt på hvor sosialt det var å treffe et forum. Jeg pleier ofte å ende opp med barn, eller dyr, eller med å bygge lego, eller lese, ellers liker jeg å rydde. Jeg er flink til å rydde og jeg liker rydde, spesielt hvis jeg må velge mellom å sitte stille og snakke, da liker jeg best å rydde, for som regel har jeg ikke noe å si.

(jeg hadde en periode mareritt om det treffet, for jeg skulle jo være normal også endte jeg opp som vanlig med barna, men det er ofte lettere for meg, å gjøre noe, enn å bare snakke. Men forresten nå syns jeg det sosiale går mye lettere, man må vel bare venne seg litt til det)(jeg visste faktisk ikke hellet at det var et helt forum, jeg misforstod)

Annonse

Jeg skulle gjerne hilst på (i vilkårlig rekkefølge):

Hww, Stjernestøv, DoleMari, Frosken, Beautiful_Creatures, Psychopomp (ja faktisk :-), Trine, Mxxmas, forsåvidt NHD, Gargamel, Gondor, YoplaitDouble, Madelene (så du ville ikke møtt meg altså :p) som jeg kommer på nå, sikkert flere også.

Lurer fælt på hvordan dere er IRL :)

Endret av issomethingwrong

Jeg skulle gjerne hilst på (i vilkårlig rekkefølge):

Hww, Stjernestøv, DoleMari, Frosken, Beautiful_Creatures, Psychopomp (ja faktisk :-), Trine, Mxxmas, forsåvidt NHD, Gargamel, Gondor, YoplaitDouble, Madelene (så du ville ikke møtt meg altså :p) som jeg kommer på nå, sikkert flere også.

Lurer fælt på hvordan dere er IRL :)

Joda:-)

jeg vil møte deg:wub:

jeg er bare så direkte og følsom at jeg blir misforstått, så jeg ville bare spare hjertene våre <3

Selv om jeg akkurat skrev og har skrevet at jeg ikke er som den saga noren, så syns en del andre i RL det, og da skal man ikke ha arytmi :-)

jeg kan være brutalt ærlig, men bak det, er det ikke noe vondt!

klem

Hei!

Jeg har møtt en:-) og nesten møtt Laban, jeg angrer på at jeg ikke fikk møtt Laban. Så vil jeg møte Nicklausheletida, påskelilje, kayila, morsan, Trine (hun kommer sikkert tror jeg, for hun skal hjelpe meg med noe praktisk når det passer sånn) Gargamel, Mirabell, Stjernestøv, Umakenverdt, Gondor, Hww, mxxmas, lillemus, Xtra,Kalevaala, Togli, Ellione, Høstløv. trollmor, solemnity, dorthe, bookworm, pluss alle de jeg nå har glemt, som skriver fint til andre og meg, det begynner bli mange.

Oi, det hadde jeg glemt :huh: Jeg sender deg noen datoer på pm, så kan du få velge når det passer best :)

Av dere som er her nå har jeg bare truffet MariaFlyFly - hun dukket plutselig opp på arbeidsplassen min en dag for mange år siden! :lol: Ellers ser jeg fra tid til annen en dol'er som ikke er her lenger og jeg har i snart 8 år (!) mailet mer eller mindre daglig med en av våre mannlige dol'ere. ;) Men for mange år siden hadde vi jo dol-treff flere steder i landet, husker jeg møtte en helg gjeng på Dickens i Trondheim, tror det var flere ganger. Den ene gangen hadde jeg guttungen i bæresele på magen, da var han 3 mnd gammel. :) I går ble han innkalt til sesjon... :blink:

Nicklusheletida

Å hvem? Var dem slik som du trodde dem var??

Anonymkode: fabab...459

Jeg har ikke truffet noen, men jeg har 4stk dolere på vennelista mi på facebook. Det er ingen overraskelser faktisk . Alle er som de har fremstått her :)

Jeg hadde 5 venner, men slettet og blokkerte den ene da det dukket opp ubehagelige og trakasserende meldinger etter noe jeg oppfattet som fredagsfyll. Synd egentlig for vedkommende var hyggelig når h*n var edru og jeg håper det går bra med vedkommende. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...