Gå til innhold

Har du møtt noen fra DOL??

Anbefalte innlegg

:-)

nettopp det var noe sånt jeg tenkte også spratt ordet insisterende ut, men jeg vet det andre der, pga av en personlig erfaring.

Men laban blir sur også, så slutter hun å være sur, når hun skjønner helheten.

Nå er det kritisk med tiden her.... Trine har smittet meg med adhd-trekk.

Haha...du smittet meg først med asperger-trekk :P

Fortsetter under...

Jeg klarte ikke å la være å lese igjennom om noen nevnte mitt nikk av dem de ønsket å møte. Fant ingen, og det bekrefter bare det jeg ofte føler.

Anonymkode: 903e2...433

Samme her. Forstår jeg er like mislikt på DOL som i RL.

Anonymkode: cb8e0...78c

Hva skal man skrive da? Jeg vil bli venn med "anonym bruker" på fb? Man må nesten bruke nicket sitt for at folk skal vite hvem de er. Om man oftest skriver som anonym så klarer ihvertfall ikke jeg huske nicket eller vite om det er noen jeg vil bli kjent med i en annen verden enn dol.

Hva skal man skrive da? Jeg vil bli venn med "anonym bruker" på fb? Man må nesten bruke nicket sitt for at folk skal vite hvem de er. Om man oftest skriver som anonym så klarer ihvertfall ikke jeg huske nicket eller vite om det er noen jeg vil bli kjent med i en annen verden enn dol.

Det er vel underforstått av man bruker sitt vanlige nick til daglig, men det er for sårt å bruke det her i denne tråden.

Anonymkode: 57cab...9d3

Jeg har brukt fast nick i mange år.

Det er vel underforstått av man bruker sitt vanlige nick til daglig, men det er for sårt å bruke det her i denne tråden.

Anonymkode: 57cab...9d3

Jeg har brukt fast nick i mange år.

Både Madelenemie og jeg skrev at vi sikkert har glemt noen, syns ikke akkurat det er noe å bli såret for at noen få (4 stk tror jeg) har skrevet noen nick de er ekstra nysgjerrige på.

Jeg har ikke møtt noen fra dol. Som jeg vet om. Antageligvis har jeg ikke møtt noen som jeg ikke viste om heller. Men det er flere hyggelige mennesker her. Bevares, men jeg er nok ikke typen som ville mødt folk fra ett forum,  med mindre det var ett sjekkeforum, og det er jo ikke dette, så da er det jo ikke noen grunn. Jeg har ikke sosiale antenner nok lengre heller..

Annonse

Jeg har ikke møtt noen fra dol. Som jeg vet om. Antageligvis har jeg ikke møtt noen som jeg ikke viste om heller. Men det er flere hyggelige mennesker her. Bevares, men jeg er nok ikke typen som ville mødt folk fra ett forum,  med mindre det var ett sjekkeforum, og det er jo ikke dette, så da er det jo ikke noen grunn. Jeg har ikke sosiale antenner nok lengre heller..

vi med asperger pleier ikke å ta intiativ til at bli kjent med folk heller. sånn er det bare. sånn er det å være asperger. vi er usosiale..

Anonymkode: b1bd0...e83

Både Madelenemie og jeg skrev at vi sikkert har glemt noen, syns ikke akkurat det er noe å bli såret for at noen få (4 stk tror jeg) har skrevet noen nick de er ekstra nysgjerrige på.

Det er nok ingen grunn til å bli såret. Likevel gjør det noe med enkelte av oss å få bekreftet at vi betyr lite. Jeg bebreider ingen. Forstår at man ikke kan huske alle. Fikk med meg både det du og madelenemie skrev. Likevel gjør det noe med meg. Det setter tankene i sving. Lurer på hvorfor. Jeg sier ikke at det er en fornuftig reaksjon, men at det er en reaksjon.

grublerijenta

Det er nok ingen grunn til å bli såret. Likevel gjør det noe med enkelte av oss å få bekreftet at vi betyr lite. Jeg bebreider ingen. Forstår at man ikke kan huske alle. Fikk med meg både det du og madelenemie skrev. Likevel gjør det noe med meg. Det setter tankene i sving. Lurer på hvorfor. Jeg sier ikke at det er en fornuftig reaksjon, men at det er en reaksjon.

Huffda ..høres ikke greit ut siden du har reagert, men velger fortsatt å være anonym.  Jaja sånn går no dagan...

Men om jeg får vite hvem du er så kan jeg forklare hvorfor jeg ikke skrev deg opp, kanskje er det så enkelt som at jeg ikke husket hvordan man skriver nicket korrekt og derfor heller lot være. Eller så har jeg ikke hatt noen samtaler/diskusjoner med deg. Det er mange på dol som betyr mye for mange, men som jeg alikevel ikke skrev opp ganske enkelt fordi jeg ikke er nysgjerrige på dem.

Annonse

Ja, jeg har møtt KaVa i jobbsammenheng, men uten at nick eller DOL ble nevnt.

Så tror jeg kanskje at jeg kan ha sett mrxx for veldig mange år siden, lenge før DOL ble påtenkt.

Men jeg har aldri møtt noen i egenskap av DOLere, kunne dog hatt veldig lyst til å treffe morsan, laban og tonie, for eksempel. Også ei fra gamle dager som var esel, husker ikke nicket, men hun var veldig morsom å prate tull med, og hun var fra Grenlandsområdet.

Jeg synes reaksjonen er forståelig.

Anonymkode: 7b0c8...a62

Jeg skulle gjerne hilst på (i vilkårlig rekkefølge):

Hww, Stjernestøv, DoleMari, Frosken, Beautiful_Creatures, Psychopomp (ja faktisk :-), Trine, Mxxmas, forsåvidt NHD, Gargamel, Gondor, YoplaitDouble, Madelene (så du ville ikke møtt meg altså :p) som jeg kommer på nå, sikkert flere også.

Lurer fælt på hvordan dere er IRL :)

hehe lige måde!

Ja, jeg har møtt KaVa i jobbsammenheng, men uten at nick eller DOL ble nevnt.

Så tror jeg kanskje at jeg kan ha sett mrxx for veldig mange år siden, lenge før DOL ble påtenkt.

Men jeg har aldri møtt noen i egenskap av DOLere, kunne dog hatt veldig lyst til å treffe morsan, laban og tonie, for eksempel. Også ei fra gamle dager som var esel, husker ikke nicket, men hun var veldig morsom å prate tull med, og hun var fra Grenlandsområdet.

Hvor og når tror du det Babette? Men det er slettes ikke umulig, jeg har ferdes mye i ditt området for mange herrens år siden.

Dette er førset innlegget jeg har skrevet her inne på svært lang tid og ikke har jeg vært her inne ellers heller omtrent, så det var tilfeldig at jeg så innlegget ditt.

Ha en fin kveld:-)

Hvor og når tror du det Babette? Men det er slettes ikke umulig, jeg har ferdes mye i ditt området for mange herrens år siden.

Dette er førset innlegget jeg har skrevet her inne på svært lang tid og ikke har jeg vært her inne ellers heller omtrent, så det var tilfeldig at jeg så innlegget ditt.

Heisann, lenge siden! Ikke bli helt borte, da :)

Nicklusheletida

Vi tenker helt forskjellig om dette. Når jeg blir nevnt så jeg tenker jeg at jeg har vært så hyperaktiv på dol at jeg liksom er en slags dol-kjendis og det synes jeg egentlig ikke er noe særlig å være stolt av ;)

Det er RL som betyr noe, ikke dol.

Så bra du sveiper innom her! Du må gjerne bli!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...