Gå til innhold

Har du møtt noen fra DOL??

Anbefalte innlegg

Savannah skrev (19 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor man trekker frem sånne gamle tråder.  Jeg er ikke interessert i privat kontakt, og ikke har jeg lyst å fortelle hvem jeg har møtt, hvem jeg hadde på datidens msn eller nåtidens facebook, hvem jeg har snakket med på tlf. osv.  

Men jøsses da, det er da ingen som tvinger deg til å delta i slike tråder. Jeg synes det er koselig å mimre litt fra dols barndom for leeeenge siden. :)

Fortsetter under...

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Men jøsses da, det er da ingen som tvinger deg til å delta i slike tråder. Jeg synes det er koselig å mimre litt fra dols barndom for leeeenge siden. :)

Jeg har ikke vært under tvang, men jeg har lov å si min mening.

AnonymBruker
Madelenemie skrev (På 11.11.2015 den 14.30):

Sånn er det nok ikke, de fleste jeg kjenner med asperger er "veldig" sosiale i RL og noen ganger på sin måte, noen går til og med på bar, diskotek, og kafeer, det er mer enn jeg greier, selv om jeg både liker treffe andre, best er avtale treff,  også blir det utsatt 🙂 fordi det kom noe viktig i veien:-) likevel de gangene pr år der jeg treffer andre, for det sosiales skyld, har jeg glede av det, Jeg blir veldig sliten, men jeg hygger meg, det handler mer om å greie sette grenser, for tid og sted og bakgrunnsstøy. det er mer de med schizoid som ikke vil treffe andre mennesker. 

det er vel en grunn til at det er disse du kjenner, nettopp fordi de er sosiale. De usosiale sitter alene hjemme år og og år inn uten venner og familie og noe sosialt liv. Det er disse avisene skriver om som blir funnet døde etter flere år uten av nôoen reagerer.

Anonymkode: 8e8d5...f73

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

det er vel en grunn til at det er disse du kjenner, nettopp fordi de er sosiale. De usosiale sitter alene hjemme år og og år inn uten venner og familie og noe sosialt liv. Det er disse avisene skriver om som blir funnet døde etter flere år uten av nôoen reagerer.

Anonymkode: 8e8d5...f73

Det er det, og det er fryktelig trist. Husker jeg leste i aftenposten om en mann som lå død i 9 år i en leilighet i Oslo uten at noen reagerte. Det kan jo være at han valgte å leve alene, men jeg sliter med å tro at noen ønsker å være så alene at de ikke blir funnet på nesten et tiår..

Anonymkode: cda4d...a0d

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...