AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Jeg tar Sarotex 25 mg x 5 daglig mot angst. Jeg blir veldig trøtt av den men det går greit. Har tatt dette i en mye lavere dose tidligere mot fibromyalgi siden 2007,men økte fra våren 2015 pga angsten. Det går utover jobben og samlivet at jeg er så trøtt,men til gjengjeld er jeg i ett mye bedre humør og sinnstemning. Jeg bare er nysgjerrig på hva dere andre bruker mot angsten og kan det være en ide å prøve ett annet medikament???? Anonymkode: 22080...926 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Det eneste som hjelper er benzo. Anonymkode: 98fb1...9ef 0 Siter
Mohammed Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Det som du bruker er tri sykliske anti depressiv men det finnes noen som hemmer noradrenalin opptak som Venlafaksin tab.75 mg og andre som jobber mot reseptor .men din lege må kontaktes for å bytte den. 0 Siter
Mohammed Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Jeg er uenig, fordi Benzo fører til avhengighet og det er veldig vanskelig og kvite med seinere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Sludder. Det er ingen regel at benzo fører til avhengighet. Anonymkode: 98fb1...9ef 0 Siter
ISW Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 La oss nå være hyggelige med DOL sine nykommere Til Mohammed: Du har rett i at Efexor har en lignende virkningsmekanisme som Sarotex siden begge hemmer reopptak av NA og serotonin. Men Sarotex har mange andre effekter i tillegg, og den dempende (sedative) effekten er ofte en del av det som gjør medisinen så bra mot angst. Men det er jo mange som bruker Efexor også mot angst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.