Gå til innhold

Psykiateren og katta min :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykiateren min har studiepermisjon i ett år. I mellomtiden er jeg uten behandling. Men skrive sms til han kan jeg. Skriver jeg om hverdagslige ting som f.eks katta min får jeg alltid svar. Skriver jeg (i det hele tatt nevner jeg)om medisiner får jeg ALDRI svar.

Takk til NHD som har svart meg og reddet meg flere ganger. Jeg går på flere medisiner og innimellom trenger jeg vurderinger på dette.

Tenker flere ganger at det da bør gå an at jeg rådfører med psykiateren min, men nei. Dårlige greier. Spørsmålene mine er ikke kompliserte i det hele tatt heller.

Takk NHD, og til psykiater i permisjon, tommel ned.

Anonymkode: d110c...e23

Skrevet

Kanskje du kan prøve skrive det "gjennom" katten: "Katten lurer på hva slags medisiner ...." elns.

Er det på DPS? Da burde du ha vel fått noen annen du kunne ta kontakt med mens han er fraværende.

Skrevet

Kanskje du kan prøve skrive det "gjennom" katten: "Katten lurer på hva slags medisiner ...." elns.

Er det på DPS? Da burde du ha vel fått noen annen du kunne ta kontakt med mens han er fraværende.

He, he! Du fikk meg til å le. :-)

Ja det er DPS, og har ikke fått tilbud om at jeg kan kontakte andre..

Men jeg klarer meg på et vis, har jo spurt NHD og det var til hjelp.

Anonymkode: d110c...e23

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk for hyggelig tilbakemelding. Intet er hyggeligere enn at noen har hatt nytte av det en gjør :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...