AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 Skrevet 7. november 2015 Det går bedre enn før, men det går mye opp og ned. Tanker om at jeg ikke orker å leve er blitt en del av meg. Hva gjøres når det ikke lenger er håp om bedring? Har det hensikt å gå i behandling? Anonymkode: 77254...2e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 Skrevet 7. november 2015 Leit å høre at du har det sånn.Jeg vet ikke noe om deg og dine problemer, men ettersom du skriver at det går bedre enn før, så tenker jeg at noe positivt må du ha klart å få til siden du tydeligvis har hatt det verre. Anonymkode: 285c3...9f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 Skrevet 7. november 2015 Hvorfor forsvant håpet om bedring når det går bedre enn før? Er ikke det i seg selv bedring? Anonymkode: b130b...e55 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. november 2015 Skrevet 7. november 2015 Vanskelig å si når jeg ikke vet hva som feiler deg. Jeg tror mange i din situasjon ikke har fått vurdering av høykompetent fagperson. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 Skrevet 7. november 2015 Vanskelig å si når jeg ikke vet hva som feiler deg. Jeg tror mange i din situasjon ikke har fått vurdering av høykompetent fagperson.Jeg har nicket blomster, så da vet du kanskje litt. Jeg tror jeg er bra nok vurdert, og bra nok medisinert. Det går likevel mye opp og ned både med og uten årsak. Jeg takler dårlig livets utfordringer. At jeg har mye tanker om at jeg ikke orker å leve lenger holder jeg for meg selv. Livet er en berg og dalbane, og jeg er sliten. Nå når du vet hvem jeg er forstår du nok at det ikke er håp om noe mer bedring. Jeg tror jo det er håp i bedre perioder. Da kan jeg få for meg at det ikke feiler meg noe. Men det vender alltid tilbake igjen. Anonymkode: 77254...2e9 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. november 2015 Skrevet 8. november 2015 Ja, du har hatt kompetente personer til å vurdere deg. Men har tilgangen til disse vært optimal? Noen ganger er det ikke nok med høy kompetanse om oppfølgingen er for sjelden. Jeg bare spør? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 Skrevet 8. november 2015 Forvent dårligere oppfølging i årene som kommer. Anonymkode: e0532...726 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 Skrevet 8. november 2015 Ja, du har hatt kompetente personer til å vurdere deg. Men har tilgangen til disse vært optimal? Noen ganger er det ikke nok med høy kompetanse om oppfølgingen er for sjelden. Jeg bare spør?Jeg går annen hver måned. Anonymkode: 77254...2e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 Skrevet 8. november 2015 Forvent dårligere oppfølging i årene som kommer.Anonymkode: e0532...726Jeg frykter fremtiden for både meg og mine.Tror det blir endringer på mange plan. Alt føles usikkert. Anonymkode: 77254...2e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 Skrevet 8. november 2015 Hvorfor forsvant håpet om bedring når det går bedre enn før? Er ikke det i seg selv bedring?Anonymkode: b130b...e55Jeg er sliten og skulle ønske jeg ble bra. Jeg synes det er vanskelig når det går så mye opp og ned. Og når jeg ikke takler livets utfordringer og problemer uten å havne i kjelleren. Jeg er bedre enn jeg var for flere år siden. Men enkelte av oss blir aldri helt bra. Anonymkode: 77254...2e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 Skrevet 8. november 2015 Jeg går annen hver måned.Anonymkode: 77254...2e9Du må da skjønne at det er alt for lite!? Krev tettere oppfølging! Anonymkode: 82121...792 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 Skrevet 8. november 2015 Du må da skjønne at det er alt for lite!? Krev tettere oppfølging! Anonymkode: 82121...792Jeg har prøvd før å få tettere oppfølging. Nå er jeg kommet til et punkt der jeg er usikker på om det har noe hensikt. Uansett er jeg ikke typen til å forlange noe. Jeg er glad jeg tross alt har en behandler jeg føler meg trygg på når det gjelder medisinering. Anonymkode: 77254...2e9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 Skrevet 8. november 2015 Du må da skjønne at det er alt for lite!? Krev tettere oppfølging! Anonymkode: 82121...792Er det ikke sånn at alle får det de har krav på etter helt klare og objektive kriterier?Eller er det slik at de som maser, krever og grafser til seg får mest (hjelp)? Anonymkode: e8531...5bd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.