AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 Skrevet 9. november 2015 Noen med erfaringer med risperdal? Gir den vektøkning? Anonymkode: 649a8...0f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 Skrevet 9. november 2015 det er ikke medisinen som "gir" vektøkning. det kommer helt ann på hva du putter i deg.Energi inn + energi ut = stabil vekt Anonymkode: 1c5f8...ae3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. november 2015 Skrevet 9. november 2015 Noen med erfaringer med risperdal? Gir den vektøkning? Anonymkode: 649a8...0f4Jeg har gått opp i vekt når jeg har tatt risperdal. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 Skrevet 9. november 2015 Restless legs Anonymkode: ed003...705 0 Siter
Elionoe Skrevet 9. november 2015 Skrevet 9. november 2015 Risperdal ga meg ikke vektøkning, men jeg, én av 10.000 personer som går på Risperdal fikk håravfall. Bare å slutte på den, klippe seg kort og la håret vokse ut igjen. Dette er nå 3 år siden, jeg har igjen tykt og langt hår.Men selv om min erfaring ikke var så god, er det mange som har god effekt av den. Min tidl. behandler fortalte om en ppasient som selv varierte fra 1 til 6 mg Risperdal etter behov (h*n kjente seg selv og medisinen godt og fikk tillatelse av legen til å variere dosen). Dette fungerte veldig godt og var en veldig god medisin for denne pasienten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.