Gå til innhold

Litt flau nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg var manisk, ble jeg innlagt, og ringte VTA jobben min og sa opp fordi jeg hadde impulser til å gå naken og med kniv.. Det er såvidt jeg husker det. Det er en god stund siden.

Men idag ringte lederen for VTA jobben min og sa jeg måtte komme tilbake. Så jeg drar dit imorgen.

Det er så flaut. Men jeg er helt stabil nå etter at jeg la om livsstil og spiser masse fisk og trener styrke med PT. Håper jeg får tid til PT selv med jobb igjen.

Skrevet

Sist jeg var manisk, ble jeg innlagt, og ringte VTA jobben min og sa opp fordi jeg hadde impulser til å gå naken og med kniv.. Det er såvidt jeg husker det. Det er en god stund siden.

Men idag ringte lederen for VTA jobben min og sa jeg måtte komme tilbake. Så jeg drar dit imorgen.

Det er så flaut. Men jeg er helt stabil nå etter at jeg la om livsstil og spiser masse fisk og trener styrke med PT. Håper jeg får tid til PT selv med jobb igjen.

Jeg synes det er flott at du går tilbake, jeg forstår flauheten men du viser styrke ved å fortsette. Du ble syk, din diagnose er ikke noe du kan noe for. Krysser fingrene for deg videre.

Skrevet

Flott at du skal begynne igjen:-)

Skrevet

Jeg kan forstå at du er flau, men sånn jeg leser det du skriver så virker det som de ønsker deg tilbake. Du er stabil nå, så det er det som betyr noe. Lykke til :)

Skrevet

Da er jeg tilbake og fikk klem av arbeidsleder så hyggelig 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...