Gå til innhold

leiligheten min har en ghostly energi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe overnaturlig i leiligheten min, kanskje det patrulierer i alle leiligheter. Det var to personal på omsorgsbjstadene som døde av kreft for litt siden. Jeg har merket håndttak lee på seg, og klær som har blitt dratt på gulvet "en genser" og forleden dag et kosteskaft som falt uten grunn i gulvet på kontoret. Jeg er litt engstelig for at et spøkelse skal dukke opp, for det er bare synet av et spøkelse som mangler nå. Ps: jeg går på 15 mg abilify, så psykisk kan ikke dette være.

Skrevet

Det er noe overnaturlig i leiligheten min, kanskje det patrulierer i alle leiligheter. Det var to personal på omsorgsbjstadene som døde av kreft for litt siden. Jeg har merket håndttak lee på seg, og klær som har blitt dratt på gulvet "en genser" og forleden dag et kosteskaft som falt uten grunn i gulvet på kontoret. Jeg er litt engstelig for at et spøkelse skal dukke opp, for det er bare synet av et spøkelse som mangler nå. Ps: jeg går på 15 mg abilify, så psykisk kan ikke dette være.

Slik energi finnes ikke så du kan bare slappe av!

Anonymkode: 778db...83c

Skrevet

Jeg har sett på åndenes makt og mamma får følelsen av at noen står og ser på henne når hun er i hagen, så jeg er redd for å få "the gift".

Skrevet

De som har evnen, merker de spøkelser over alt, eller bare på gjemsøkte steder?

Skrevet

Jeg har sett på åndenes makt og mamma får følelsen av at noen står og ser på henne når hun er i hagen, så jeg er redd for å få "the gift".

Åndenes makt er et underhodnings program på tv. Det er bare tull, og du kan slappe helt av.

Skrevet

De som har evnen, merker de spøkelser over alt, eller bare på gjemsøkte steder?

Ingen har "evnen", de bare lurer seg selv.

Skrevet (endret)

Ingen har "evnen", de bare lurer seg selv.

ok. Hviss jeg fortsetter å være engstelig/urolig for ghosts og havhorisonter og kometer, bør jeg da søke hjelp?

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

ok. Hviss jeg fortsetter å være engsteliv/urolig for ghosts og havhorisontef og kometer, bør jeg da søke hjelp?

Hvis det er et alvorlig problem for deg som går ut over livskvaliteten, ja.

Skrevet

Jeg er redd for at menneskeheten skal bli utryddet av astroider og kometer. Og jeg blir redd når tåke lager horisonter og er redd for ekte horisonter.

Skrevet

Hvis det er et alvorlig problem for deg som går ut over livskvaliteten, ja.

ok. Jeg har en sterk fornemmele av at noe vil skje i nærmeste fremtid og det gjør meg engstelig. Tankene om dette kommer frem når hodet er tomt for andre tanker.

Skrevet

Hvilken hjelp bør jeg da søke?

Skrevet

Hvilken hjelp bør jeg da søke?

Må vel bli en psykolog det.

Skrevet

Må vel bli en psykolog det.

ok. Men saken er at jeg er blitt kastet ut av psykiatrien fordi jeg er erklært psykisk frisk i vår etter noen spørreskjemaer.

Skrevet

ok. Men saken er at jeg er blitt kastet ut av psykiatrien fordi jeg er erklært psykisk frisk i vår etter noen spørreskjemaer.

Har du fortalt om spøkelsene?

Anonymkode: 6092f...b42

Gjest Gargamel
Skrevet

ok. Hviss jeg fortsetter å være engstelig/urolig for ghosts og havhorisonter og kometer, bør jeg da søke hjelp?

Jeg tror du bør slutte å se på skumle YouTube klipp. Enhver kan bli mørkredd av å sitte alene og se det ene skumle klippet etter det andre.

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg er redd for at menneskeheten skal bli utryddet av astroider og kometer. Og jeg blir redd når tåke lager horisonter og er redd for ekte horisonter.

NASA har et Near Earth Object Threat program og følger med på alle store objekter som kan treffe jorden. Man vil vite det lang tid i forveien om en så stor katastrofe var på vei. Kanskje mange år før. Det er ikke noe som bare plutselig kan skje.

I tillegg er det veldig, veldig, veldig liten sjanse for at det skjer i vår levetid. 

Skrevet

NASA har et Near Earth Object Threat program og følger med på alle store objekter som kan treffe jorden. Man vil vite det lang tid i forveien om en så stor katastrofe var på vei. Kanskje mange år før. Det er ikke noe som bare plutselig kan skje.

I tillegg er det veldig, veldig, veldig liten sjanse for at det skjer i vår levetid. 

NASA har "the gift": Topp forskere og masse penger. Smarte hoder og teknologi fører til mye spennende utvikling.

Skrevet

Det er lett å lure hjernen. Hvis du tror sterkt nok på det overnaturlige kan man se mye rart, spesielt hvis man skremmer seg selv opp litt ved å se på TV der man kan få ting til å bevege på seg bare ved litt klipping og liming.

Jeg er redd for monstre under senga og skygger i hjørnene. Jeg ser for meg mye skummelt i hodet. Men jeg tror ikke på noe av det, jeg er ikke ett fnugg overtroisk. Likevel kan jeg "se" mye rart bare jeg er redd nok. Jeg vet derimot innerst inne at det bare er min egen fantasi. Det beste jeg har gjort er ikke å se på så mye skumle filmer fordi det mater bare frykten min. (Åndenes makt o.l. har jeg aldri sett på fordi jeg synes det er flaut å se voksne mennesker lure seg selv og andre på den måten, også synes jeg det er fryktelig kjedelig. Men synes du det er underholdende så er jo det lov, bare husk at det er nettopp det det er; underholdning.)

Skrevet

Du bør slutte å se på slike filmer, når du ikkegreier å skille fantasi og virkelighet fra hverandre.

Gjest Gargamel
Skrevet (endret)

NASA har "the gift": Topp forskere og masse penger. Smarte hoder og teknologi fører til mye spennende utvikling.

Sant nok. Den delen av magien som virker kalles fysikk, biologi og kjemi.

Endret av Gargamel
Ikke fornærme biologer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...