Blomsterfluen Skrevet 13. november 2015 Forfatter Skrevet 13. november 2015 Har du fortalt om spøkelsene?Anonymkode: 6092f...b42jeg ringte å bestillte time og fortalte om at jeg følte meg magisk og at jeg er redd for ånder. De sa jegbkunne gå ned fra 15 mg abilify til 10 mg abilify fra i morgen av og at jeg fikk time på tirsdag formiddag. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 13. november 2015 Forfatter Skrevet 13. november 2015 NASA har "the gift": Topp forskere og masse penger. Smarte hoder og teknologi fører til mye spennende utvikling.ok. Hviss det kommer en astroide på størrelse med jorda eller større, mot jorda, kan vi da bli reddet? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 13. november 2015 Forfatter Skrevet 13. november 2015 Jeg tror du bør slutte å se på skumle YouTube klipp. Enhver kan bli mørkredd av å sitte alene og se det ene skumle klippet etter det andre.ok. Hvordan kan det ha seg at for en stund siden, skrudde noen ellef noe tven min på om nettene, og en gang så skrudde noe eller noen fysisk på en halloweenleke så den lagde ulelyd om natta? 0 Siter
ISW Skrevet 13. november 2015 Skrevet 13. november 2015 ok. Hviss det kommer en astroide på størrelse med jorda eller større, mot jorda, kan vi da bli reddet?Nei.Men asteroider på størrelse med jorda, finnes ikke. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 13. november 2015 Forfatter Skrevet 13. november 2015 Nei.Men asteroider på størrelse med jorda, finnes ikke.ok. Kan vi bli reddetbom mindre enn jorda astroider kommer da? 0 Siter
ISW Skrevet 13. november 2015 Skrevet 13. november 2015 ok. Kan vi bli reddetbom mindre enn jorda astroider kommer da?De aller fleste asteroider er meget små (bare noen meter i diameter) og vil brenne opp i jordas atmosfære, før de treffer jorda.Det finnes imidlertid større asteroider (opp til noen kilometer i diameter), men fordelen med slike er at de blir sett tidlig. De går i baner rundt jorda som kan være veldig lange, de passerer ofte ikke jorda oftere enn med hundre års mellomrom. NASA gjør ekstremt nøyaktige beregninger hvor asteroidens bane kan måles med meter-nøyaktig presisjon.Sjansen for at en asteroide av en viss størrelse skal treffe jorden i vår levetid er ekstremt lav. Tiden mellom hver gang en større asteroide treffer jorden er gjerne 10.000 - 100.000 år. En asteroide som kunne være en fare for sivilisasjonen på jorden treffer ikke oftere enn kanskje en gang hvert 50 millioner år.I tillegg har vitenskapen i dag metoder for å hindre sammenstøt. Hvis en asteroide av en viss størrelse skulle ha en truende bane mot jorden, vil man vite det tiår i forveien og kan forberede seg (f.eks sende opp en atomrakett for å sprenge den, endre dens bane, eller i verste fall evakuere området hvor den vil slå ned, hvis det ikke skulle gå an å sprenge den). 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.