Gå til innhold

NHD er prikkene i skapet og taket hallusinasjon av abilify?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag såg jeg soppdannelse av orange flekker i skapet og en liten tue av det i taket mens jeg låg og drog meg til klokka 9. Men personnalet merket ingenting. Jeg tar 15 mg abilify. Flekkene var sååå ekte. Jeg bruker briller mot skjev hornhinne men det har vel ingrnting å si når flekkene ser ut som om de sitter på samme plass i skapet og i taket selvom jeg flyttet øynene. Jeg hadde leselampa på. Jeg såg flekkene mens personalet såg ingen. Flekkene er borte nå. I går natt pep det i ørene og jeg tenkte det kanskje var ånder som brukte høyfrekvente lyder innn i øret mitt. Man vet jo aldri. Ånder er jeg bare redd for når jeg er helt alene. I går når det blåste, hørte jeg stemmer i vinden og gikk ut for å se hvem det var. Det var ingen der ute men det dunket i veggen så jeg ringte nattevakten og spurte om noen av naboene var ute eller våkne. Jeg var dårlig i magen av nervøsitet. Hun svarte at det var ingen oppe nå. Skummelt, eller hva? Jeg har sterke perioder med åndetanker og nervøsitet for ånder. Noen mener at abilify gir sånne bivirkninger med hallusinasjoner og ånderlig tro. Stemmer dette?

Skrevet

Jeg har dulgt rådet deres og tatt abilify. Håper på svar av NHD snart.

Skrevet

Jeg har dulgt rådet deres og tatt abilify. Håper på svar av NHD snart.

Du starter for tiden svært mange tråder om mer og mindre viktige ting.  Du kan ikke forvente svar på alt sammen, hverken fra NHD eller andre.

Skrevet

Du starter for tiden svært mange tråder om mer og mindre viktige ting.  Du kan ikke forvente svar på alt sammen, hverken fra NHD eller andre.

ok. Er det mindre viktig å ha ekstremt tørr hud og det å hallusinere av abilify?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...