Gå til innhold

Hvordan finne en psykiater som er oppdatert på nyere ADHD medisiner? - NHD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

90tallsbarn skrev (7 minutter siden):

Kan man få Adderal i Norge??

Du får «rent» deksamfetamin i Norge i form av Attentin.

Den du bruker er også deksamfetamin, men det er bundet til en aminosyre slik at det er inaktivt fram til bindingen brytes. Det skjer gradvis slik at medisinen virker som en depottablett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
ISW skrev (35 minutter siden):

Du får «rent» deksamfetamin i Norge i form av Attentin.

Den du bruker er også deksamfetamin, men det er bundet til en aminosyre slik at det er inaktivt fram til bindingen brytes. Det skjer gradvis slik at medisinen virker som en depottablett.

Vil prøve flere, for det er da man blir kjent med kroppen og vet hva som funker best. Men prosessen er lang. Legen jeg har nå var villig til å henvise meg til psykiater igjen så jeg skulle teste Attentin, men så skulle jeg til utlandet så ble utsatt til jeg er tilbake.. og det er jeg fra i dag men vet ikke om jeg orker asså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...