Gå til innhold

seroquel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg tar seroquel sover jeg til ti ellve om morningen, og det er så herlig. Når jeg ikke tok det våknet jeg i sju åtte tiden, og det var så kjipt. Flere som er fornøyd med seroquel?

Skrevet

Nei

restless legs, vektøkning og søtsug og matlyst 

Jeg kjenner til søtsuget da, ikke bra. Og vekten går oppover. 

Skrevet

Det er en grei medisin det. Men sykt trett ble jeg, det gikk over da.

Skrevet

Det er en grei medisin det. Men sykt trett ble jeg, det gikk over da.

Får ikke håpe det går over hos meg. 

Skrevet

Synes det er en av de beste medisinene . Selv om jeg ikke bruker den nå så er det den som jeg synes har minst bivirkninger. 

Skrevet (endret)

Jeg kan vel også si at jeg var svært fornøyd med Seroquel. Jeg fikk kun tretthet som bivirkning og det var kun en fordel. Jeg var vel og merke overmedisinert i 5 år på 1200 mg, for de mente jeg trengte så høy dose, inntil de oppdaget hjertetrøbbel og autoseponerte på dagen :P (Kun mindre vanlig bivirkning, dvs. 1 av 1.000 personer).

Det fremprovoserte trolig et Status Epilepticus-anfall og innleggelse på nevrologisk avdeling i ca. en uke. Jeg husker ingenting hverken av de tre ukene før anfallet og første uken etter anfallet. Alt har jeg blitt fortalt og jeg har kunnet lese mine egne skriblerier i dagboken.

Men, dette på tråss, en av de beste medisinene (for meg...).

PS: Jeg har epilepsi fra før...

Endret av Elionoe
Skrevet

Synes det er en av de beste medisinene . Selv om jeg ikke bruker den nå så er det den som jeg synes har minst bivirkninger. 

Ropte visst hurra for tidlig, i natt var jeg mye våken. 

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Seroquel! Utrolig deilig i begynnelsen å føle seg nærmest dopa og bli kvitt alt tankekjøret. God og trøtt ved leggetid og utrolig god søvn! 😊

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Seroquel! Utrolig deilig i begynnelsen å føle seg nærmest dopa og bli kvitt alt tankekjøret. God og trøtt ved leggetid og utrolig god søvn! 😊

Ja det er en god medisin, mulig jeg må øke dosen. 

Skrevet

Jeg liker også virkningen den gir, men liker ikke at jeg rykker til i armer og bein. Det er skikkelig plagsomt. Visste ikke at vektøkning er en bivirkning, det forklarer en del. :(

Skrevet

Jeg liker også virkningen den gir, men liker ikke at jeg rykker til i armer og bein. Det er skikkelig plagsomt. Visste ikke at vektøkning er en bivirkning, det forklarer en del. :(

Det virker ikke greit nei :(

Skrevet

Seroquel, risperdal, zyprexa, serdolect, fluanxol, zeldox er medisiner jeg ALDRI rører igjen!

samme med litium.

at ingen kunne fortalt meg at det bare er å trene styrke med PT og spise 

fisk 4 ganger i uke. I stedet!

Skrevet

Seroquel, risperdal, zyprexa, serdolect, fluanxol, zeldox er medisiner jeg ALDRI rører igjen!

samme med litium.

at ingen kunne fortalt meg at det bare er å trene styrke med PT og spise 

fisk 4 ganger i uke. I stedet!

Bare det hadde hjulpet på meg så. 

Skrevet

Jeg kan vel også si at jeg var svært fornøyd med Seroquel. Jeg fikk kun tretthet som bivirkning og det var kun en fordel. Jeg var vel og merke overmedisinert i 5 år på 1200 mg, for de mente jeg trengte så høy dose, inntil de oppdaget hjertetrøbbel og autoseponerte på dagen :P (Kun mindre vanlig bivirkning, dvs. 1 av 1.000 personer).

Forlenget QT-tid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...