AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 Skrevet 14. november 2015 Føler meg så ille til mote. Har en dyp depresjon som jeg ikke orker/klarer/vil fortelle andre omOrker ikke fordi de få vennene jeg har fortalt det til sier ting som: "du må tenke positivt", "det ser ikke ut som du har det så verst", "jeg var også deprimert EN dag her, da fant jeg på noe gøy og så gikk det over". etcJeg klarer ikke fordi jeg ikke klarer å formidle hvordan jeg har det, ensomheten, tomheten, håpløsheten, smerten- jeg klarer ikke sette ord på detOg jeg vil ikke fordi jeg klarer ikke legge så mye "ansvar" på andres skuldre ved å fortelle om selvmordstanker etc. Jeg blir ekstremt sliten av sosial kontakt, og er redd folk ikke hadde turt å la meg være alene om de visste hvor ille jeg hadde det. Pluss at mine nærmeste har veldig mye fra før med andre i fam. med problemerJeg føler meg så gjennomført ensom, prøver å være sosial innimellom, men knekker totalt sammen etterpå. Får høre fra fam., venner og kollegaer at jeg er så blid og hyggelig, behagelig å være sammen med, omsorgsfull, morsom og søt. Dette er jo hyggelig å høre, men det får meg til å føle meg helt usynlig. Hjelp Anonymkode: e402a...838 0 Siter
Gjest Skrevet 15. november 2015 Skrevet 15. november 2015 Det høres ut som du føler du ikke blir sett av de rundt deg. Jeg tror faktisk ikke folk som ikke har vært gjennom en alvorlig depresjon selv klarer helt å skjønne hvordan det er. Du skal vite at du ikke er alene. Selv om vennene dine ikke forstår deg så finnes det mange andre der ute som kan relatere seg til det du beskriver. Personlig kan jeg kjenne meg godt igjen.Håper du får det bedre etter hvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.