Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet en mail til deg som jeg håper du kan se på når du får anledning. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Til hvilken adresse sendte du?

Skrevet

Ælig talt vet jeg ikke..det kom bare opp deg som fagperson når jeg skrev "NHD" i adressefeltet. Har du en adresse jeg kan skrive til deg på? 

Skrevet

Jeg lurte egentlig bare på navnene til de to du nevnte :)

Skrevet

Du må da skjønne at hun har sendt deg PM! 

Anonymkode: 406af...243

Skrevet

Ja det mente jeg også at jeg burde skjønne. Utfordringen er at det ikke er noen melding der :-)

Skrevet (endret)

Ja det mente jeg også at jeg burde skjønne. Utfordringen er at det ikke er noen melding der :-)

Nå gikk jeg inn på Meldinger og sendte en ny mail både til Nils Håvard Dahl fagperson og bruker. Håper du får den. 

Endret av nillepia
Skrevet

Det er jo selvsagt når den var stengt!

Skrevet

Det er jo selvsagt når den var stengt!

Sendte en ny PM i sted...er det noe galt med systemet? 

Skrevet

Sendte en ny PM i sted...er det noe galt med systemet? 

Han har stengt tjenesten etter at du sendte PM! 

Skrevet

Han har stengt tjenesten etter at du sendte PM! 

Hæ...er det jeg som har gjort noe galt? Har aldri sendt PM før...

Skrevet

Har du hørt utrykket om dråpen som fikk begeret til å flyte over.

Du trenger ikke å ha gjort noe galt.  Jeg har sendt PM og jeg forstår mange andre har gjort det.  Jeg tror det er tilfeldig at han valgte å stenge det etter din PM. Men han har vel ikke interesse for å sitte hele fritiden å svare på PM.  Han har svart i helt spesielle tilfeller.  Men det har vel bare blitt mer og mer av det. 

Anonymkode: 779c6...6d1

Skrevet (endret)

Har du hørt utrykket om dråpen som fikk begeret til å flyte over.

Du trenger ikke å ha gjort noe galt.  Jeg har sendt PM og jeg forstår mange andre har gjort det.  Jeg tror det er tilfeldig at han valgte å stenge det etter din PM. Men han har vel ikke interesse for å sitte hele fritiden å svare på PM.  Han har svart i helt spesielle tilfeller.  Men det har vel bare blitt mer og mer av det. 

Jeg har brukt DOL i mange år. Det har aldri noensinne skjedd at jeg har sendt PM. Det har jeg aldri turt. Når jeg nå gjorde det, så stengte han meldingsboksen. Dette gjorde meg veldig trist og jeg er lei meg. Tror nok ikke det blir mer DOL på meg. Jeg er rett og slett litt forvirret og paff. Det virket som jeg skulle få litt hjelp på veien, men jeg mente virkelig ikke å trenge meg på, hvis jeg misforstod. Beklager. 

Endret av nillepia
Skrevet

Jeg har brukt DOL i mange år. Det har aldri noensinne skjedd at jeg har sendt PM. Det har jeg aldri turt. Når jeg nå gjorde det, så stengte han meldingsboksen. Dette gjorde meg veldig trist og jeg er lei meg. Tror nok ikke det blir mer DOL på meg. Jeg er rett og slett litt forvirret og paff. Det virket som jeg skulle få litt hjelp på veien, men jeg mente virkelig ikke å trenge meg på, hvis jeg misforstod. Beklager. 

Jeg forstår du ble trist og lei.  Jeg ville reagert akkurat likt.  Men prøv å tenkt på det jeg skrev om dråpen som fikk begeret til å flyte over.  Det er ikke den siste dråpen som er den største årsaken men alle dråpene som kom før.  

NHD har valgt å stenge meldingsboksen på grunn av det er blitt for mye spørsmål som kan stilles på dol.  Det har jeg forståelse for, selv om jeg synes det er dumt at den muligheten er stengt nå.  Men dette har ikke noe med deg å gjøre.  Det er mengden. Det er sikker mange som har skrevet flere PM enn deg.  Har du bare skrevet en PM, så har ihvertfall jeg skrevet mer. 

Skrevet

Du har da fått hjelp.

Du har fått flere gode svar fra han her på forumet.

Jeg tror nok ikke det var pga melding spesifikt fra deg at han stengte meldingene. 

Beautiful_Creatures
Skrevet

Dette er jeg helt sikker på ikke hadde noe med deg å gjøre. Han spurte jo t.o.m hvor du hadde sendt den. Jeg skjønner godt hvordan man lett kan føle det, men dette er jeg helt sikker på var helt tilfeldig! Synd at mange skal skal ødelegge for de som har et seriøst spørsmål som kanskje ikke egner seg ute i forum.. Jeg håper det ordner seg for deg!:-)

Skrevet

Du har da fått hjelp.

Du har fått flere gode svar fra han her på forumet.

Jeg tror nok ikke det var pga melding spesifikt fra deg at han stengte meldingene. 

men han skriver jo at han ikke har fått noen melding.

Anonymkode: 10889...d41

Skrevet

Du har ikke gjort noe galt. Jeg kom på i dag at jeg stengte meldingsboksen for flere måneder siden. Om du vil skrive til meg om evt henvisning til min jobb, kan du skrive til [email protected]

Skrevet

Du har ikke gjort noe galt. Jeg kom på i dag at jeg stengte meldingsboksen for flere måneder siden. Om du vil skrive til meg om evt henvisning til min jobb, kan du skrive til [email protected]

Det var enda godt å høre at jeg ikke har gjort noe galt. Takk for det. Jeg sender deg en mail. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...