Gå til innhold

Fluanxol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Går på 3 mg fluanxol mot fobisk angst. Har ingen bivirkninger annet enn litt mere trøtt. Hvis jeg skal trappe ned på dosen kan jeg gå rett ned eller må man trappe ned over tid? 

Anonymkode: c4a04...dcd

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Enhver nedtrapping er bedre enn bråslutt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om trapper ned med 1 mg per uke, vil det hjelpe mye.

Skrevet (endret)

Har brukt fluanxol siden september å har hjulpet litt. Mye av kvalmen er borte men sliter enda med dårlig matlyst. Har fremdeles mye angst er vel helst jeg er redd for å bli dårlig ved alt av situasjoner.  Lurer på om jeg skulle trappet ned å prøvd zoloft? Er det en mulighet å prøve?? Nå har jeg prøvd cipralex å hadde så dårlig serumskonsentrasjon at jeg måtte opp i så høy dose å fikk fryktelige bivirkninger så måtte stoppe med de. Tror du det samme vil skj med zoloft eller er det verdt å prøve? Er ikke zoloft bra mot fobisk/generalisert angst??

Endret av Super74

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...