AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 Hei. Går på 3 mg fluanxol mot fobisk angst. Har ingen bivirkninger annet enn litt mere trøtt. Hvis jeg skal trappe ned på dosen kan jeg gå rett ned eller må man trappe ned over tid? Anonymkode: c4a04...dcd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 Enhver nedtrapping er bedre enn bråslutt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 Om trapper ned med 1 mg per uke, vil det hjelpe mye. 0 Siter
Super74 Skrevet 17. november 2015 Skrevet 17. november 2015 (endret) Har brukt fluanxol siden september å har hjulpet litt. Mye av kvalmen er borte men sliter enda med dårlig matlyst. Har fremdeles mye angst er vel helst jeg er redd for å bli dårlig ved alt av situasjoner. Lurer på om jeg skulle trappet ned å prøvd zoloft? Er det en mulighet å prøve?? Nå har jeg prøvd cipralex å hadde så dårlig serumskonsentrasjon at jeg måtte opp i så høy dose å fikk fryktelige bivirkninger så måtte stoppe med de. Tror du det samme vil skj med zoloft eller er det verdt å prøve? Er ikke zoloft bra mot fobisk/generalisert angst?? Endret 17. november 2015 av Super74 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.