Gå til innhold

NHD/ Noe alvorlig galt med meg..? Terroren i Paris.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ja det er lurt å prøve vise medfølelse, samt ikke lese alle grusomheter som skjer rundt omkring i verden.

Jeg var bare opptatt av ABB jeg, plan A, plan B, plan C, når han gikk fra plan A til plan B, da kjørte han faktisk i rundkjøringen ved Bygdøy, bygdøylokket :-) Dvs at han lynkjapt, alene, fokusert og målrettet måtte pga av kø, gå til plan B. Det interesserte meg, at han hadde fått til alt dette alene. Samt få så mange våpen ut til Utøya.

Men jeg var ganske alene om den interressen, og jo mer gråt det ble, og endte med rosemarsj, og et ekstremt hat som ga seg utslag i at vi skulle vike fra grunnleggende menneskerettigheter, demokrati og rettsvern, for å hevne oss som nasjon på ABB, da ble det som om det ble meg mot "alle". Men heldigvis bare hva angikk dette temaet. Likevel var det jus professorer m.fl som begynte reagere på behandlingen ABB fikk/får.

Selvsagt skal de nære, de som har mistet sine barn få sørge og hate, men at vi som nasjon skal synke ned på Iran tilstander, blir tåpelig. Eller synke ned til det hevn-hat-menneske system ABB står for og fortsatt er overbevist om, vi bør holde oss for gode for det.

Du får vise det andre kinn til da, når neste angrep as IS kommer.

Anonymkode: 0107e...769

Skrevet

Jeg tror ikke at en Gud lar sånt skje,

Det eneste logiske er at "gud" ikke finnes. For hvis man finnes ville det vært rart om en almektig og god gjør lar det skje. Hva med tusnamier som dreper tusenvis av småbarn eller alle de barna som dør av sult hver dag? Nei, gud finnes ikke, eller han er død.

Anonymkode: 0107e...769

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...