Blomsterfluen Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 I perisoder får jeg det for meg at poltergeists stalker meg med å gå inn på soverommet mitt. Det skjer nemlig avogtil helt uforklarlige hendelser i leiligheten min. Jeg er redd for å se avdøde personal, og avogtil drømmer jeg om bestemor og i deømmene spør jeg henne om ting jeg altid har lurt på, ellers uten om dette, føker jeg meg helt frisk ov fin, men jeg tør ikke flytte på brukt bolig, for da kan ånder dukke opp. Jeg har lært om ånder på faktaepisoder på tv og på youtube. Jeg ser påmtv høytalerene mine, og da tenker jeg på poltergeists. Jeg liker ikke alltid å være alene, men jeg har jonheldigvis nattevakter på meg og personal på meg på omsorgsboligen jeg bor i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 I perisoder får jeg det for meg at poltergeists stalker meg med å gå inn på soverommet mitt. Det skjer nemlig avogtil helt uforklarlige hendelser i leiligheten min. Jeg er redd for å se avdøde personal, og avogtil drømmer jeg om bestemor og i deømmene spør jeg henne om ting jeg altid har lurt på, ellers uten om dette, føker jeg meg helt frisk ov fin, men jeg tør ikke flytte på brukt bolig, for da kan ånder dukke opp. Jeg har lært om ånder på faktaepisoder på tv og på youtube. Jeg ser påmtv høytalerene mine, og da tenker jeg på poltergeists. Jeg liker ikke alltid å være alene, men jeg har jonheldigvis nattevakter på meg og personal på meg på omsorgsboligen jeg bor i.Du bør slutte å se på programmer om ånder på tv og youtube. Anonymkode: ab337...cfa 1 Siter
Blomsterfluen Skrevet 16. november 2015 Forfatter Skrevet 16. november 2015 Jeg går på 15 mg abilify men skal gå ned til 10 på tirsdag. Hvil dette hjelpe mot poltergeist tankene? Eller må man høyere med abilify for å få bort poltergeist engstelsen som dukker opp sån avogtil om kveldene? Jeg har nå sluttet å se på spøkelsesfaktampå tv og youtube. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 Jeg går på 15 mg abilify men skal gå ned til 10 på tirsdag. Hvil dette hjelpe mot poltergeist tankene? Eller må man høyere med abilify for å få bort poltergeist engstelsen som dukker opp sån avogtil om kveldene? Nei, det vet jeg ingen ting om. Anonymkode: ab337...cfa 0 Siter
mxxmas Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 Jeg måtte opp i 20 mg abilify for å få vekk symptomene helt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.