Gå til innhold

er det psykt å føle at poltergeist stalker meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I perisoder får jeg det for meg at poltergeists stalker meg med å gå inn på soverommet mitt. Det skjer nemlig avogtil helt uforklarlige hendelser i leiligheten min. Jeg er redd for å se avdøde personal, og avogtil drømmer jeg om bestemor og  i deømmene spør jeg henne om ting jeg altid har lurt på, ellers uten om dette, føker jeg meg helt frisk ov fin, men jeg tør ikke flytte på brukt bolig, for da kan ånder dukke opp. Jeg har lært om ånder på faktaepisoder på tv og på youtube. Jeg ser påmtv høytalerene mine, og da tenker jeg på poltergeists. Jeg liker ikke alltid å være alene, men jeg har jonheldigvis nattevakter på meg og personal på meg på omsorgsboligen jeg bor i.

Skrevet

I perisoder får jeg det for meg at poltergeists stalker meg med å gå inn på soverommet mitt. Det skjer nemlig avogtil helt uforklarlige hendelser i leiligheten min. Jeg er redd for å se avdøde personal, og avogtil drømmer jeg om bestemor og  i deømmene spør jeg henne om ting jeg altid har lurt på, ellers uten om dette, føker jeg meg helt frisk ov fin, men jeg tør ikke flytte på brukt bolig, for da kan ånder dukke opp. Jeg har lært om ånder på faktaepisoder på tv og på youtube. Jeg ser påmtv høytalerene mine, og da tenker jeg på poltergeists. Jeg liker ikke alltid å være alene, men jeg har jonheldigvis nattevakter på meg og personal på meg på omsorgsboligen jeg bor i.

Du bør slutte å se på programmer om ånder på tv og youtube.

Anonymkode: ab337...cfa

Skrevet

Jeg går på 15 mg abilify men skal gå ned til 10 på tirsdag. Hvil dette hjelpe mot poltergeist tankene? Eller må man høyere med abilify for å få bort poltergeist engstelsen som dukker opp sån avogtil om kveldene? Jeg har nå sluttet å se på spøkelsesfaktampå tv og youtube.

Skrevet

Jeg går på 15 mg abilify men skal gå ned til 10 på tirsdag. Hvil dette hjelpe mot poltergeist tankene? Eller må man høyere med abilify for å få bort poltergeist engstelsen som dukker opp sån avogtil om kveldene? 

Nei, det vet jeg ingen ting om.

Anonymkode: ab337...cfa

Skrevet

Jeg måtte opp i 20 mg abilify for å få vekk symptomene helt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...