Gå til innhold

Får ikke sove.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt 100 mg seroquel men er like våken og hyper i hodet, tenker på min sønn som skal flytte. Må jo hjelpe til med litt av hvert, prøver å sortere det i hodet mitt men det blir bare rot. Tenker i grunn på alt mulig i natt, skikkelig tankekjør. Flere som er våken i natt? Burde jeg ta mer seroquel? Jeg får jo besøk i morgen formiddag og alt, det er så kjedelig å ligge i sengen å tenke. 

Skrevet

Ingen som er oppe?

Da får jeg vel legge meg i sengen å tenke da :huh:

Skrevet

Har tatt 100 mg seroquel men er like våken og hyper i hodet, tenker på min sønn som skal flytte. Må jo hjelpe til med litt av hvert, prøver å sortere det i hodet mitt men det blir bare rot. Tenker i grunn på alt mulig i natt, skikkelig tankekjør. Flere som er våken i natt? Burde jeg ta mer seroquel? Jeg får jo besøk i morgen formiddag og alt, det er så kjedelig å ligge i sengen å tenke. 

Like greit å stå opp?

Skrevet

Jeg fikk heller ikke sove. Lå bare og tenkte negative tanker om andre, f.eks. hva jeg kunne si til dem for å såre dem ved en ev. konfrontasjon.

Har du negative tanker om noen dolere også? Isåfall del dem gjerne kjeder meg og hadde vært morro med litt action

Anonymkode: 20e64...437

Skrevet

Har du negative tanker om noen dolere også? Isåfall del dem gjerne kjeder meg og hadde vært morro med litt action

Det hadde vært morro med litt action på interwebben, lizzom.

Anonymkode: 316bb...168

Skrevet

Like greit å stå opp?

Stod jo opp flere ganger, sovnet om morningen en gang. 

Skrevet

Jeg fikk heller ikke sove. Lå bare og tenkte negative tanker om andre, f.eks. hva jeg kunne si til dem for å såre dem ved en ev. konfrontasjon.

Slitsomt når tankene holder en våken. Håper du sovnet til slutt. 

Skrevet

Stod jo opp flere ganger, sovnet om morningen en gang. 

Alle kan vel oppleve tankekjør og problemener med å sove i blant, uten at det derved er nødvendig å medisinere seg, kanskje med mindre man skal noe viktig man må være skjerpet til dagen etter.

Skrevet

Alle kan vel oppleve tankekjør og problemener med å sove i blant, uten at det derved er nødvendig å medisinere seg, kanskje med mindre man skal noe viktig man må være skjerpet til dagen etter.

Jeg trenger medisiner for å sove.

Skrevet

Jeg sover aldri uten medisiner.  Jeg kan være våken i en uke hvis jeg ikke tar sovemedisiner og det tar jeg ikke sjansen på.

Anonymkode: c551c...0fa

Skrevet

Jeg sover aldri uten medisiner.  Jeg kan være våken i en uke hvis jeg ikke tar sovemedisiner og det tar jeg ikke sjansen på.

Anonymkode: c551c...0fa

Ok. Det hjelper lite hos meg for tiden. Drikker melk med honning nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...