AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 Skrevet 17. november 2015 Nå slutter jeg med Lamictal. Har sms kontakt med psykiater som er på en lang permisjon, men han svarer ALDRI på noen former på medisinspørsmål, uansett om det er verdens enkleste spørsmål som krever et ja/nei svar.Så har vi fastlegen som det tar ukevis å komme til og som nesten ikke kan noe om medisinen jeg bruker eller lidelsen jeg har..Så sitter her med bivirkninger og usikkerhet rundt dose.Jeg har bestemt meg for å slutte pga manglende oppfølgning og støtte. Har fått diagnose bipolar 2, men det er usikkert om jeg har det da jeg aldri har vært hypoman eller manisk. Men tilbakevennende depresjoner har jeg nok hatt.Tar AP som fungerer bra så tror jeg klarer meg uten Lamictal.Hva synes du NHD? Anonymkode: ec5d0...20a 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. november 2015 Skrevet 17. november 2015 Synes om hva? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.