FGT Skrevet 19. november 2015 Skrevet 19. november 2015 For de fleste jobbene nå¨for tiden vil jeg tro. Det var nok annderledes når du var ung?Anonymkode: 50487...262Ja det var nok det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 Skrevet 19. november 2015 I alle Helseforetak skal det være egne team som utreder Asperger, De trenger ikke å finnes på alle DPS. Derfor må du og/eller fastlegen finne ut hvor det er i ditt distrikt og henvise dit.Nei, jeg utreder ikke Asperger alene. I HNT er det HAVO (habiliteringsteamet) på Levanger som står for denne utredningen.Ok, takk for svar. Fastlegen min vil ikke hjelpe meg. Anonymkode: e272c...e54 0 Siter
Trine Skrevet 19. november 2015 Skrevet 19. november 2015 Kanskje du kan dra til en privat lege, f.eks på Volvat og få de til å henvise deg til voksenhabiliteringen. Det er viktig at henvisningen skrives riktig for at man skal få time på dps, kanskje legen din ikke skriver utfyllende nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.