Gå til innhold

Remeron. NHD / andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er hardt skadet og har det siste halve året vært på en karusell av sorg, fortvilelse, sinne, glede og optimisme. Den siste måneden har han stort sett vært nede hele tiden. Det til tross for at han gjør fysiske fremskritt. legen mener han er deprimert og satte ham i dag på Remeron. Han aksepterte det, men jeg trodde man måtte være deprimert mye lenger for at man skal kunne kalle det en klinisk depresjon og gi behandling for det? Det er selvfølgelig fortvilende å se ham sånn som han er nå og jeg er glad for at han har fått tilbudet. Men allikevel lurer jeg altså.

Til dere som står på eller har prøvd Remeron: Hva er deres erfaring med dette medikamentet? Hvor lang tid tar det før det funker? Gir det økt apetitt? Det håper jeg for sønnen min er veldig underernært. Han spiser nesten ikke.

Skrevet

Min sønn er hardt skadet og har det siste halve året vært på en karusell av sorg, fortvilelse, sinne, glede og optimisme. Den siste måneden har han stort sett vært nede hele tiden. Det til tross for at han gjør fysiske fremskritt. legen mener han er deprimert og satte ham i dag på Remeron. Han aksepterte det, men jeg trodde man måtte være deprimert mye lenger for at man skal kunne kalle det en klinisk depresjon og gi behandling for det? Det er selvfølgelig fortvilende å se ham sånn som han er nå og jeg er glad for at han har fått tilbudet. Men allikevel lurer jeg altså.

Til dere som står på eller har prøvd Remeron: Hva er deres erfaring med dette medikamentet? Hvor lang tid tar det før det funker? Gir det økt apetitt? Det håper jeg for sønnen min er veldig underernært. Han spiser nesten ikke.

Merket litt virkning etter et par tre uker. Det gav enorm appetitt. Hvis sønnen din ikke spiser er det nok en god medisin.

Anonymkode: 31990...652

Skrevet

Jeg fikk også en enorm appetitt, noe jeg ikke hadde behov for akkurat da, og valgte å avslutte behandlingen etter 2 uker. Nå tok jeg Remeron for søvnproblemer og ikke depresjon. Søvnen hjalp den imidlertid ikke på...

Håper det vil være en god medisin for din sønn! :) Ønsker dere begge lykke til!

Skrevet

Jeg ble veldig trøtt av dem, hele døgnet. Tok dem ikke lenge nok til å merke noe annet, for jeg taklet ikke døsigheten.

Anonymkode: 6be38...9e0

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det bedrer søvn og matlyst. Kan være et meget godt valg for han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...