Gå til innhold

Takk til dere alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen bedt om å få avsluttet brukerkontoen min. Ikke på grunn av en enkel episode. Den gjorde det bare litt enklere å ta det endelige valget. Jeg har hatt mye nytte og glede av dol. Men også mye som har vært tøft. Jeg håper nå å finne andre interesser som klarer å fenge meg like godt som dol har gjort.

ingen trenger å ha dårlig samvittighet for svar de har gitt meg. Vi er på et forum med mange meninger. Men jeg har det nok best med å trekke meg ut nå.

Skrevet

lykke til videre:-) (tommel opp må jeg skrive, for mangler i dols emoticons liste)

Jeg vil savne deg :-)

men jeg savner alle for fort og mye :mellow:

det sies at jeg ikke har empati, men jeg har i vertfall følelser for mange:-)

Fint du greier skille det bra, fra det dårlige, det er en styrke at du griper dine andre interesser:-)

lykke  til deg på veien videre, ser du innom en gang så håper jeg du gjør det som blomster:-)

sukk og klem

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg har igjen bedt om å få avsluttet brukerkontoen min. Ikke på grunn av en enkel episode. Den gjorde det bare litt enklere å ta det endelige valget. Jeg har hatt mye nytte og glede av dol. Men også mye som har vært tøft. Jeg håper nå å finne andre interesser som klarer å fenge meg like godt som dol har gjort.

ingen trenger å ha dårlig samvittighet for svar de har gitt meg. Vi er på et forum med mange meninger. Men jeg har det nok best med å trekke meg ut nå.

Jeg synes det er synd når folk slutter, men hvis du merker at dol ikke er bra for deg så respekterer jeg det valget.

Lykke til videre i alle fall!

Skrevet

Leit at du velger å forlate DOL, men husk at du alltid kan komme tilbake om du finner ut at det vil være godt for deg. Husk at du betyr mye for mange selv om du kanskje ikke klarer å se det alltitd :) Ta dette med deg videre:

Du tror det kanskje ikke, men det er 100% sant!

1. Minst 2 personer i verden elsker deg så mye at de er villig til å dø for deg.

2. minst 15 personer elsker deg på en eller annen måte.

3. Den eneste grunnen til at noen hater deg er fordi at de vil være akkurat som deg

4. En latter fra deg kan gi lykke til hvem som helst, selv om de ikke kjenner deg.

5. Hver kveld tenker noen på deg før de sovner.

6. Du betyr alt for noen.

7. Hvis det ikke var for deg, skulle noen ikke levd nå.

8. Du er spesiell og unik!!

9. Noen du ikke en gang vet eksisterer, elsker deg.

10. Når du gjør ditt livs tabbe, kommer det noe godt ut av det også.

11. Når du tror at hele verden har vendt ryggen til deg, se en gang til, det er sikkert du som har vendt ryggen til verden.

12. Når du tror at du ikke har noen sjanse for å få det som du vil, får du det ikke heller. Men om du tror på deg selv, før eller senere, får du det akkurat som du vil

13. Glem aldri komplimenter du har fått!

14. Si alltid hva du syns om folk til dem, du føler deg bedre hvis de vet.

15. hvis du har en fantastisk venn, ta deg tid til å la vennen din vite at han/hun er fantastisk!

Skrevet

Lykke til videre da :) Kommer til å savne deg...

Skrevet

Slik du beskrev det i går og slik du har beskrevet det tidligere høres dette ut som et lurt - og modent - valg. Du har identifisert dol som en trigger, og nå tar du et aktivt valg og velger den bort - bra! Jeg ønsker deg lykke til, og håper du finner en fin mestringsarena som bygger deg opp og ikke ned, slik du formidler at dol har fungert for deg til tider. Jeg tror du har mye godt og fint i deg, og jeg tror du har ressurser du selv ikke alltid ser eller tror på også. Jeg håper du finner en arena hvor du får bruke deg selv på en positiv måte, og at du får styrket selvbildet ditt gjennom dette.

All mulig lykke til Blomster, og nyt førjulstiden som er rett rundt hjørnet :) Klem!

Skrevet

Du er jo den aller beste til å vurdere hva du får ut av å være her. Jeg vil ønske deg masse lykke til videre :)

(Og så er du alltid velkommen tilbake igjen hvis du føler for det :) )

Nicklusheletida
Skrevet

Hva ville du med dette innlegget ? Må ærlig innrømme at jeg trodde du ga deg for noen måneder siden. Du sa i hvert fall at du skulle gjøre det.

Dette er noe vi andre ikke behøver å involveres i og "annonsering" er unødvendig. Er  ingen stor sak dette.

Er det ikke bedre å trekke seg ut i stillhet ?

Skrevet

Hva ville du med dette innlegget ? Må ærlig innrømme at jeg trodde du ga deg for noen måneder siden. Du sa i hvert fall at du skulle gjøre det.

Dette er noe vi andre ikke behøver å involveres i og "annonsering" er unødvendig. Er  ingen stor sak dette.

Hvem er vi andre??

Anonymkode: b32da...e5b

Skrevet

Jeg ba om å bli slettet for noen mnd siden, men det ble ikke gjort. Jeg håper det blir gjort denne gang. Slike svar som dette gjør det lettere for meg å forlate  dol. 

Denne tråden bestemte jeg meg for å skrive etter at jeg fikk noen pm. Men du anser vel ditt svar som mer nødvendig å skrive.

Skrevet

Hei!

Jeg syns jo det er fint jeg da at man sier i fra hvorfor man forlater dol :-) 

Syns det er bedre enn å bare trekke seg ut i stillhet/stikke av, det er ikke så upersonlig selv om vi er "anonyme";)

Jeg savner noen som bare ble borte jeg....så jeg setter pris på at man sier i fra, selv om det selvsagt ikke er noe krav.

Jeg ba om å bli slettet for noen mnd siden, men det ble ikke gjort. Jeg håper det blir gjort denne gang. Slike svar som dette gjør det lettere for meg å forlate  dol. 

Denne tråden bestemte jeg meg for å skrive etter at jeg fikk noen pm. Men du anser vel ditt svar som mer nødvendig å skrive.

Og Blomster

som jeg skrev til deg på pm :-) det er viktigst,

også er det modne valg og styrke i deg, send meg litt :) (min pensjonerte psykiater sendte meg mye rart via tanker skjønner du...og de første gangene ble jeg mildt sagt forundret over hva hun mente å kunne sende meg, via tankens kraft, ikke rart jeg begynte tro det var hun som var litt skrudd:lol:)

Stikk innom når du savner oss da, 

Nicklusheletida
Skrevet

Hei!

Jeg syns jo det er fint jeg da at man sier i fra hvorfor man forlater dol :-) 

Syns det er bedre enn å bare trekke seg ut i stillhet/stikke av, det er ikke så upersonlig selv om vi er "anonyme";)

Jeg savner noen som bare ble borte jeg....så jeg setter pris på at man sier i fra, selv om det selvsagt ikke er noe krav.

Og Blomster

som jeg skrev til deg på pm :-) det er viktigst,

også er det modne valg og styrke i deg, send meg litt :) (min pensjonerte psykiater sendte meg mye rart via tanker skjønner du...og de første gangene ble jeg mildt sagt forundret over hva hun mente å kunne sende meg, via tankens kraft, ikke rart jeg begynte tro det var hun som var litt skrudd:lol:)

Stikk innom når du savner oss da, 

Ja vi er forskjellige. Jeg tenkte bare at det var et personlig valg som ingen andre hadde noe med. At det blir noe annet å avslutte dol enn å avslutte en jobb. I en jobb er det jo vanlig å takke for seg og takke for godt samarbeid. Jeg ser ikke at det er nødvendig på dol 

Men jeg har jo sett dette på diverse fotosider også. Folk annonserer at de vil trekke seg ut fordi de er misfornøyde med det ene og det andre og så blir det stor ståhei. Ja ja, hver sin lyst. Jeg ville bare ha skiftet side. Men for all del, dette plager ikke meg :-)

Nicklusheletida
Skrevet

Nei, nødvendig var det kanskje ikke. Men jeg tenkte bare det var lettere for deg selv om du bare lot være å annonsere det og heller sluttet å skrive og trakk deg ut i stillhet. Men dette avgjør du selv selvsagt :-)

Skrevet

Ja vi er forskjellige. Jeg tenkte bare at det var et personlig valg som ingen andre hadde noe med. At det blir noe annet å avslutte dol enn å avslutte en jobb. I en jobb er det jo vanlig å takke for seg og takke for godt samarbeid. Jeg ser ikke at det er nødvendig på dol 

Men jeg har jo sett dette på diverse fotosider også. Folk annonserer at de vil trekke seg ut fordi de er misfornøyde med det ene og det andre og så blir det stor ståhei. Ja ja, hver sin lyst. Jeg ville bare ha skiftet side. Men for all del, dette plager ikke meg :-)

ok jeg har personlig ingen erfaring med dette.

jeg har bare opplevd det på dol, så tenker jeg at mange har noe de strever med, ja hvem har ikke det...også vil jeg bare ikke at de skal få sorg i seg. Jeg har sorg i meg :-( av en helt annen grunn for tiden , men jeg vil altså ikke at andre skal ha det så vondt eller mer vondt. Det er jeg virkelig redd for. (håper du forstår)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...