Trine Skrevet 23. november 2015 Forfatter Skrevet 23. november 2015 Nevropsykologene har et enormt batteri av ulike tester. De velger ulike tester alt etter hva de ønsker å undersøke. Det er derfor umulig å gi et generelt svar på ditt spørsmål. Det beste er å bare ta det som det kommer.Ok, takk Ta det som det kommer ja, det er jeg skikkelig god på Jeg liker å være forberedt, men skal prøve å slippe tanken. 0 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 23. november 2015 Skrevet 23. november 2015 Ok, takk Ta det som det kommer ja, det er jeg skikkelig god på Jeg liker å være forberedt, men skal prøve å slippe tanken. Det er ikke akkurat eksamen, da. 0 Siter
Trine Skrevet 23. november 2015 Forfatter Skrevet 23. november 2015 Det er ikke akkurat eksamen, da.Hehe...nei, det forstår jeg og jeg driter i om jeg stryker. Men jeg liker å vite hva jeg skal, hvor lang tid det tar, når jeg skal det jeg vet jeg skal en gang o.s.v. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 23. november 2015 Skrevet 23. november 2015 Hehe...nei, det forstår jeg og jeg driter i om jeg stryker. Men jeg liker å vite hva jeg skal, hvor lang tid det tar, når jeg skal det jeg vet jeg skal en gang o.s.v. :-)Batteriet deres er ikke større enn at vi begge har vært borti boken om de flyvende froskene m.m. :-) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.