Gå til innhold

sende epost til navperson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kan ha rett til grunnstønad, også har jeg epostadressa til en ansatt i nav, (tror det er "hovedansatten min"), er det greit å sende melding å spørre om jeg kan ha rett på grunnstønad?

Anonymkode: 6ca2c...ab6

Skrevet (endret)

Det beste er nok å ringe så sant du og NAV-kontakten din ikke har gjort en avtale. e-post anses for å være en usikker kommunikasjonsform. Jeg har hatt avtale om e-postkontakt både fra NAV og DPS, men de ser nok helst at du ikke oppgir personlig informasjon om deg selv som deg og fødselsdato/nummer osv.

Se her: https://www.nav.no/no/Person/Familie/Grunn+og+hjelpestonad/Grunnst%C3%B8nad.959.cms

Endret av Elionoe
Skrevet

Det beste er å ringe 55 55 33 33 og evt. avtale et personlig møte med saksbehandler.

Skrevet

Lurer på om jeg kan ha rett til grunnstønad, også har jeg epostadressa til en ansatt i nav, (tror det er "hovedansatten min"), er det greit å sende melding å spørre om jeg kan ha rett på grunnstønad?

Anonymkode: 6ca2c...ab6

du kan skrive til saksbehandler ved å logge inn på nav.no.

Anonymkode: 8ef6a...644

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...