AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 Skrevet 22. november 2015 Lurer på om jeg kan ha rett til grunnstønad, også har jeg epostadressa til en ansatt i nav, (tror det er "hovedansatten min"), er det greit å sende melding å spørre om jeg kan ha rett på grunnstønad? Anonymkode: 6ca2c...ab6 0 Siter
Elionoe Skrevet 22. november 2015 Skrevet 22. november 2015 (endret) Det beste er nok å ringe så sant du og NAV-kontakten din ikke har gjort en avtale. e-post anses for å være en usikker kommunikasjonsform. Jeg har hatt avtale om e-postkontakt både fra NAV og DPS, men de ser nok helst at du ikke oppgir personlig informasjon om deg selv som deg og fødselsdato/nummer osv. Se her: https://www.nav.no/no/Person/Familie/Grunn+og+hjelpestonad/Grunnst%C3%B8nad.959.cms Endret 22. november 2015 av Elionoe 0 Siter
Høstløv Skrevet 22. november 2015 Skrevet 22. november 2015 Det beste er å ringe 55 55 33 33 og evt. avtale et personlig møte med saksbehandler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 Skrevet 22. november 2015 Lurer på om jeg kan ha rett til grunnstønad, også har jeg epostadressa til en ansatt i nav, (tror det er "hovedansatten min"), er det greit å sende melding å spørre om jeg kan ha rett på grunnstønad?Anonymkode: 6ca2c...ab6du kan skrive til saksbehandler ved å logge inn på nav.no. Anonymkode: 8ef6a...644 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.