Gå til innhold

Fluoxetin som gjør meg mindre rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du det er fluoxetin som gjør meg mindre rar? Kan føle meg rar nå og, men det er ikke så sterkt som før. Og jeg er glad jeg klarer meg med 2 mg risperdal, har likt å høre litt musikk i det siste :) Og sykepleieren sa sist at jeg smilte mer nå enn tidligere, det er jo et godt tegn. Ser han ikke så ofte i grunn, jeg føler ikke behov for det. 

Skrevet

Tror du det er fluoxetin som gjør meg mindre rar? Kan føle meg rar nå og, men det er ikke så sterkt som før. Og jeg er glad jeg klarer meg med 2 mg risperdal, har likt å høre litt musikk i det siste :) Og sykepleieren sa sist at jeg smilte mer nå enn tidligere, det er jo et godt tegn. Ser han ikke så ofte i grunn, jeg føler ikke behov for det. 

Skyldes sikkert Fluoxetin og mindre dose Risperdal.

Anonymkode: ac9c7...f32

Skrevet

Skyldes sikkert Fluoxetin og mindre dose Risperdal.

Ja merker jeg tar mindre risperdal og, har mer følelser :)

Skrevet

Så bra at du føler deg bedre :) Det var godt å høre.

Takk :) Håper det varer, liker ikke den rarheten. 

Skrevet

Takk :) Håper det varer, liker ikke den rarheten. 

Ja, får håpe det :) Skjønner godt at du ikke liker rarheten.

Skrevet

I dag kom rarheten for fullt :(

Var på et stort kjøpesenter, det ble for mye for meg. Kan ikke gå på sånt mer. 

Skrevet

I dag kom rarheten for fullt :(

Var på et stort kjøpesenter, det ble for mye for meg. Kan ikke gå på sånt mer. 

jeg får kaos i hodet av kjøpesenter med mye folk 

Skrevet

jeg får kaos i hodet av kjøpesenter med mye folk 

Ja det ble kaos i meg og, alt kommer inn i meg. Skulle tro det var energier, ja jeg tror det. 

Skrevet

Ja det ble kaos i meg og, alt kommer inn i meg. Skulle tro det var energier, ja jeg tror det. 

Nei, det er ikke "energier". Det er for mange inntrykk, for mange mennesker, for mye støy.

Skrevet

Nei, det er ikke "energier". Det er for mange inntrykk, for mange mennesker, for mye støy.

Men føler det kommer inn i meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...