stjernestøv Skrevet 23. november 2015 Skrevet 23. november 2015 Tror du det er fluoxetin som gjør meg mindre rar? Kan føle meg rar nå og, men det er ikke så sterkt som før. Og jeg er glad jeg klarer meg med 2 mg risperdal, har likt å høre litt musikk i det siste Og sykepleieren sa sist at jeg smilte mer nå enn tidligere, det er jo et godt tegn. Ser han ikke så ofte i grunn, jeg føler ikke behov for det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 Skrevet 23. november 2015 Tror du det er fluoxetin som gjør meg mindre rar? Kan føle meg rar nå og, men det er ikke så sterkt som før. Og jeg er glad jeg klarer meg med 2 mg risperdal, har likt å høre litt musikk i det siste Og sykepleieren sa sist at jeg smilte mer nå enn tidligere, det er jo et godt tegn. Ser han ikke så ofte i grunn, jeg føler ikke behov for det. Skyldes sikkert Fluoxetin og mindre dose Risperdal. Anonymkode: ac9c7...f32 0 Siter
Trine Skrevet 23. november 2015 Skrevet 23. november 2015 Så bra at du føler deg bedre Det var godt å høre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. november 2015 Forfatter Skrevet 23. november 2015 Skyldes sikkert Fluoxetin og mindre dose Risperdal.Anonymkode: ac9c7...f32Ja merker jeg tar mindre risperdal og, har mer følelser 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. november 2015 Forfatter Skrevet 23. november 2015 Så bra at du føler deg bedre Det var godt å høre.Takk Håper det varer, liker ikke den rarheten. 0 Siter
Trine Skrevet 23. november 2015 Skrevet 23. november 2015 Takk Håper det varer, liker ikke den rarheten. Ja, får håpe det Skjønner godt at du ikke liker rarheten. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 24. november 2015 Forfatter Skrevet 24. november 2015 I dag kom rarheten for fullt Var på et stort kjøpesenter, det ble for mye for meg. Kan ikke gå på sånt mer. 0 Siter
mxxmas Skrevet 25. november 2015 Skrevet 25. november 2015 I dag kom rarheten for fullt Var på et stort kjøpesenter, det ble for mye for meg. Kan ikke gå på sånt mer. jeg får kaos i hodet av kjøpesenter med mye folk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. november 2015 Forfatter Skrevet 25. november 2015 jeg får kaos i hodet av kjøpesenter med mye folk Ja det ble kaos i meg og, alt kommer inn i meg. Skulle tro det var energier, ja jeg tror det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 Skrevet 25. november 2015 Ja det ble kaos i meg og, alt kommer inn i meg. Skulle tro det var energier, ja jeg tror det. Nei, det er ikke "energier". Det er for mange inntrykk, for mange mennesker, for mye støy. Anonymkode: ac9c7...f32 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. november 2015 Forfatter Skrevet 25. november 2015 Nei, det er ikke "energier". Det er for mange inntrykk, for mange mennesker, for mye støy.Anonymkode: ac9c7...f32Men føler det kommer inn i meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.