Gå til innhold

tegn på hypomani`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det tegn på hypomani når man ikke får sove på natta fordi man har tanker om å rydde ut av boden og vaske huset og flytte garderobeskapene og skaffe hair extenshions og dra til istanbul osv?

Anonymkode: 24979...e7f

Skrevet (endret)

Hvis det er det eneste symptomet du har: nei. Hadde du derimot sittet på et fly på vei til Istanbul med hairextensions og nyvasket hus ville det stilt seg annerledes.

Endret av motorPrøysen
Skrevet

Hvis det er det eneste symptomet du har: nei. Hadde du derimot sittet på et fly på vei til Istanbul med hairextensions og nyvasket hus ville det stilt seg annerledes.

hvordan vet du det? er du psykolog?

Anonymkode: 8c55b...7a0

Skrevet (endret)

hvordan vet du det? er du psykolog?

Jeg tror egentlig han har nesten samme kompetanse som NHD. Wild guess; lege nesten ferdig spesialisert i psykiatri med meget god kjennskap i klinisk farmakologi.

Endret av issomethingwrong
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

motorPrøysen har rett.

Skrevet

motorPrøysen har rett.

Ja, men janteloven er sterk på DOL.

Skrevet

Jeg tror egentlig han har nesten samme kompetanse som NHD. Wild guess; lege nesten ferdig spesialisert i psykiatri med meget god kjennskap i klinisk farmakologi.

hvordan vet du det da? er du motorprøysen?

Skrevet

Hvor i innlegget mitt skrev jeg at jeg vet?

Skrevet

Makan til frekkhet! 

Anonymkode: 66337...56c

Skrevet

Hvor i innlegget mitt skrev jeg at jeg vet?

Hvorfor påstår du at han er en "nesten" lege da? Det kan vel ikke du vite noe om.

Skrevet

Hvorfor påstår du at han er en "nesten" lege da? Det kan vel ikke du vite noe om.

Jeg skrev ikke det heller.

Er du på DOL bare for å kverulere?

Skrevet

Jeg skrev ikke det heller.

Er du på DOL bare for å kverulere?

Det skrev du det så.

Skrevet

Det skrev du det så.

Les teksten en gang til! Jeg tror egentlig han har nesten samme kompetanse som NHD. Wild guess; lege nesten ferdig spesialisert i psykiatri med meget god kjennskap i klinisk farmakologi.

Skrevet

Les teksten en gang til! Jeg tror egentlig han har nesten samme kompetanse som NHD. Wild guess; lege nesten ferdig spesialisert i psykiatri med meget god kjennskap i klinisk farmakologi.

Han sier han tror han er en lege!

Skrevet

Han sier han tror han er en lege!

Der sa du det.

Tror.

(+ at jeg la til i neste setning "wild guess").

Skrevet

Der sa du det.

Tror.

(+ at jeg la til i neste setning "wild guess").

Det var jo det jeg skrev i forrige post..

Dessuten så svarte du aldri på spørsmålet, så du er nok ganske kverulerende selv.

Skrevet

er det tegn på hypomani når man ikke får sove på natta fordi man har tanker om å rydde ut av boden og vaske huset og flytte garderobeskapene og skaffe hair extenshions og dra til istanbul osv?

Anonymkode: 24979...e7f

Gjenkjenner du handlingene, har denne typen adferd vært faresignal for deg tidligere? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...