Gå til innhold

Cipralex,dosering og bivirkninger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er på min andre uke med Cipralex 20 mg. De fungerer overraskende bra på mine angst og depresjon symptomer,men det er bivirkningene da. Er mye kvalm og tar Afipram som hjelper. Vil dette gi seg med tid? Må jeg trappe ned? Startet med 10 mg i to dager før jeg gikk opp til 20 mg. 

Anonymkode: 51602...060

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Her har jeg oppmuntring å komme med. Kvalmen gir seg sgs alltid. Om en uke er det langt bedre.

Skrevet

Kvalmen er forsåvidt et bevis på at medisinen virker. Det betyr at du får mer serotonin tilgjengelig. Men serotonin i kroppen / magen kan føre til kvalme.

Vær glad for at det virker, og kvalmen gir seg. Hvis ikke finnes det effektive medisiner, men det er nok ikke nødvendig i lengden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...