AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 Skrevet 28. november 2015 Hei. Jeg er på min andre uke med Cipralex 20 mg. De fungerer overraskende bra på mine angst og depresjon symptomer,men det er bivirkningene da. Er mye kvalm og tar Afipram som hjelper. Vil dette gi seg med tid? Må jeg trappe ned? Startet med 10 mg i to dager før jeg gikk opp til 20 mg. Anonymkode: 51602...060 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. november 2015 Skrevet 28. november 2015 Her har jeg oppmuntring å komme med. Kvalmen gir seg sgs alltid. Om en uke er det langt bedre. 0 Siter
ISW Skrevet 28. november 2015 Skrevet 28. november 2015 Kvalmen er forsåvidt et bevis på at medisinen virker. Det betyr at du får mer serotonin tilgjengelig. Men serotonin i kroppen / magen kan føre til kvalme.Vær glad for at det virker, og kvalmen gir seg. Hvis ikke finnes det effektive medisiner, men det er nok ikke nødvendig i lengden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.