stjernestøv Skrevet 2. desember 2015 Skrevet 2. desember 2015 Jeg spiser og spiser og blir ikke mett, det må vel ha med medisinene å gjøre?Sykepleieren trodde det hadde med røykeslutt å gjøre, men jeg har jo dampen. Etter jeg begynte å ta seroquel har jeg enormt søtsug. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Skrevet 2. desember 2015 Tar jo også fluoxetin, sønnen min blir sulten av den. Da kan vel jeg bli det også. 0 Siter
missmas Skrevet 2. desember 2015 Skrevet 2. desember 2015 Fluoxetin demper matlysten, men seroquel overstyrer med sitt enorme søtsug hat brukt kombinasjonen selv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Skrevet 2. desember 2015 Fluoxetin demper matlysten, men seroquel overstyrer med sitt enorme søtsug hat brukt kombinasjonen selvJa det var etter jeg begynte å ta seroquel det ble så ille. Var ille fra før men da ble det enda verre, men må jo sove og. 0 Siter
ISW Skrevet 2. desember 2015 Skrevet 2. desember 2015 Ja det var etter jeg begynte å ta seroquel det ble så ille. Var ille fra før men da ble det enda verre, men må jo sove og. Det finnes medisiner for søvn som ikke gir sult/vektøkning. 0 Siter
missmas Skrevet 2. desember 2015 Skrevet 2. desember 2015 Det er et helvete å få av kiloene igjen etter å ha gått på seroquel og zyprexa og litium. Det er så dårlig gjort at jeg ble satt på de medisinene. Kommer meg jo aldri under 80 kg, selv om jeg kan bruke str medium i bukser nå etter styrketrening.Er jo uansett mye mer stabil på lamictal og abilify som ikke gir vektøkning. Sover av meg selv, mye. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Skrevet 2. desember 2015 Det finnes medisiner for søvn som ikke gir sult/vektøkning.Men seroquel funker. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. desember 2015 Forfatter Skrevet 2. desember 2015 Det er et helvete å få av kiloene igjen etter å ha gått på seroquel og zyprexa og litium. Det er så dårlig gjort at jeg ble satt på de medisinene. Kommer meg jo aldri under 80 kg, selv om jeg kan bruke str medium i bukser nå etter styrketrening.Er jo uansett mye mer stabil på lamictal og abilify som ikke gir vektøkning. Sover av meg selv, mye. Ja kiloene er det vanskelig å få av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.