Gå til innhold

helt stabil

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt stabil fra min bipolar lidelse, jeg gjør tilogmed husarbeid, trener, er med venner.

lurer på om det er medisinene som plutselig har begynt for å virke eller om jeg er i en rolig fase av sykdommen.

eller om mitt nye sunne kosthold spiller inn.

Skrevet

er helt stabil fra min bipolar lidelse, jeg gjør tilogmed husarbeid, trener, er med venner.

lurer på om det er medisinene som plutselig har begynt for å virke eller om jeg er i en rolig fase av sykdommen.

eller om mitt nye sunne kosthold spiller inn.

Det vet jeg ikke.

Anonymkode: 6d29e...fba

Skrevet

Så fint at du er stabil. :) Kanskje "alt" spiller inn? Kan jeg spørre hva slags medisiner det er snakk om?

Skrevet

Ofte er det ikke enten eller, men en kombinasjon og at flere ting spiller inn på hverandre. F.eks. kan det å fungere i hverdagen være positivt og motvirke depressive tendenser. Det å være med venner er sosialt og hyggelig. Det å trene er bra for kropp og hode. Sunt kosthold spiller mye inn på kroppen og hjernen er en del av kroppen.

Jeg håper også for din del at det er medisinene som begynner å virke, men stabil hadde jeg ikke turt å kalle meg enda, var jeg deg, for det er ikke mange dagene siden du fortvilte og synes alt så håpløst ut. Men nyt livet når du kan! :D Det er deg vel undt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...