Gå til innhold

jeg føler meg feilmedisimert av antipsykotika

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Hei. Jeg føler jeg tar unødig antipsykotika og at autismen min forsvinner når jeg tar dem. Jeg har lyst til å slutte på dem og gå uten dem i 3 måneder for å se om det blir mindre kolesterol av å ikke gå på disse pillene. Det er abilify 15 mg. Jeg kan nemlig ikke bli psykisk syk. Jeg har bare et sinneproblem, som jeg kan trene på å takle. I det siste har jeg vært svææært kontaktsøkende, og følt meg ensom. Jeg håper dette forsvinner når jeg slutter på pillene.

Skrevet

Er det ikke positivt å få hjelp til autismen? Jeg tenker at det kan være lurt å gå på Abilify mens du lærer deg sinnehåndtering. Når du begynner å få grepet om sinnet ditt (bokstavlig talt) kan du snakke med legen din om nedtrapping.

Hvor lenge har du gått på medisinen? Snakk uansett med legen om nedtrapping/seponering.

Blomsterfluen
Skrevet

Er det ikke positivt å få hjelp til autismen? Jeg tenker at det kan være lurt å gå på Abilify mens du lærer deg sinnehåndtering. Når du begynner å få grepet om sinnet ditt (bokstavlig talt) kan du snakke med legen din om nedtrapping.

Hvor lenge har du gått på medisinen? Snakk uansett med legen om nedtrapping/seponering.

jeg har ståppet brått før og det gikk greit nokk. Jeg har gått i ca 4 måneder. Jeg kan noenlunde sinnekontroll. Jeg skal snakke med legen på mandag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...