Blomsterfluen Skrevet 4. desember 2015 Skrevet 4. desember 2015 Hei. Jeg føler jeg tar unødig antipsykotika og at autismen min forsvinner når jeg tar dem. Jeg har lyst til å slutte på dem og gå uten dem i 3 måneder for å se om det blir mindre kolesterol av å ikke gå på disse pillene. Det er abilify 15 mg. Jeg kan nemlig ikke bli psykisk syk. Jeg har bare et sinneproblem, som jeg kan trene på å takle. I det siste har jeg vært svææært kontaktsøkende, og følt meg ensom. Jeg håper dette forsvinner når jeg slutter på pillene. 0 Siter
Elionoe Skrevet 4. desember 2015 Skrevet 4. desember 2015 Er det ikke positivt å få hjelp til autismen? Jeg tenker at det kan være lurt å gå på Abilify mens du lærer deg sinnehåndtering. Når du begynner å få grepet om sinnet ditt (bokstavlig talt) kan du snakke med legen din om nedtrapping.Hvor lenge har du gått på medisinen? Snakk uansett med legen om nedtrapping/seponering. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Skrevet 5. desember 2015 Er det ikke positivt å få hjelp til autismen? Jeg tenker at det kan være lurt å gå på Abilify mens du lærer deg sinnehåndtering. Når du begynner å få grepet om sinnet ditt (bokstavlig talt) kan du snakke med legen din om nedtrapping.Hvor lenge har du gått på medisinen? Snakk uansett med legen om nedtrapping/seponering.jeg har ståppet brått før og det gikk greit nokk. Jeg har gått i ca 4 måneder. Jeg kan noenlunde sinnekontroll. Jeg skal snakke med legen på mandag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.