Sukk Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Fikk truxal av legen pga angst. 15 mg x 1-2 morgen og kveld. Har ikke lyst til å ete truxal på morgen pga at jeg da føler meg som en narkoman. Men angsten er bedre om natta. Slipper å våkne med en følelse av å bli drept hele tiden. Er det greitt å bare spise truxal når det passer ? Noen ganger kan det være greitt å ikke ha hangover også. Også lurer jeg på. Kan man bli mer trist/deprimert av truxal ? Det er vel et antipsykotika så denne "dempingen" av systemet er vel ikke nødvendigvis så bra for depresjonen.... Mvh 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 Du må prøve deg frem. Du kan bli trøtt av Truxal. Jeg er sikker på at en blir mer deprimert av angst enn av Truxal. 0 Siter
ISW Skrevet 7. desember 2015 Skrevet 7. desember 2015 Fikk truxal av legen pga angst. 15 mg x 1-2 morgen og kveld. Har ikke lyst til å ete truxal på morgen pga at jeg da føler meg som en narkoman. Men angsten er bedre om natta. Slipper å våkne med en følelse av å bli drept hele tiden. Er det greitt å bare spise truxal når det passer ? Noen ganger kan det være greitt å ikke ha hangover også. Også lurer jeg på. Kan man bli mer trist/deprimert av truxal ? Det er vel et antipsykotika så denne "dempingen" av systemet er vel ikke nødvendigvis så bra for depresjonen.... Mvh Antipsykotika i lave doser har antidepressiv effekt. 0 Siter
Sukk Skrevet 7. desember 2015 Forfatter Skrevet 7. desember 2015 Oki, så sikkert smart å spise de da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.