Gå til innhold

Er lat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer meg ikke ut eller får ikke gjort noe, bare spiser og damper hele dagen. Det er så vanskelig å gjøre noe med det, sitter fast. Flere som har det sånn?

Jeg tror det hadde blitt bedre om jeg hadde klart meg uten medisiner, men da blir jeg jo dårlig som regel. Er så lei. 

Aspergers Inc.
Skrevet

Kommer meg ikke ut eller får ikke gjort noe, bare spiser og damper hele dagen. Det er så vanskelig å gjøre noe med det, sitter fast. Flere som har det sånn?

Ja (damper ikke da).

Skrevet

Ja (damper ikke da).

Kjip tilværelse :( Tar du også medisiner?

Skrevet

Medisiner hindrer meg ikke i å ha et aktiv liv med mye trening og venner

Skrevet

Medisiner hindrer meg ikke i å ha et aktiv liv med mye trening og venner

Det hindrer meg, hvis ikke det er sykdommen da. Jeg klarer jo ingenting og er apatisk, det har vart ganske lenge nå. Ingenting å gjøre med det heller. 

Skrevet

Fluoxetin ga meg ikke mer energi ihvertfall. 

Aspergers Inc.
Skrevet

Kjip tilværelse :( Tar du også medisiner?

Ja, og de blir jeg helt zombie og likeglad av.

Skrevet

Ja, og de blir jeg helt zombie og likeglad av.

Det er det jeg føler også. 

Skrevet

Alle har dårlige dager, syke eller ikke. Men fra det og å være helt på felgen hele tiden er to forskjellige ting.

Jeg pleier å gi det samme rådet til alle: ta et bittelite skritt av gangen.

Jeg vet hvordan det er å bli overmedisinert, men jeg vet også hvordan det er å være syk. Catch 22. Kan ikke legene dine snart finne en kombinasjon som er riktig for deg? Kjenner jeg blir sint. Du strever altfor mye.

Skrevet (endret)

merkelig jeg har aldri blitt lat av antipsykotika, tvert i mot.

er nærmest sengeligende UTEN, men i full vigør med...

hvorfor reagerer vi så annerledes?

kanskje det er pga forskjellig sykdom, ikke medisinene

Endret av missmas
Skrevet

Hvis du vil gjøre noe med det, og ikke kan slutte på medisiner, så er det bare én ting å gjøre, og det er å gjøre det. :) Men jeg forstår godt at det er tungt og vanskelig. Og det er helt greit å "klage" litt. ;) Men, som sagt, du har kun ett alternativ om du vil gjøre noe med det; og det er Just Do It (NIKE sin slogan).

Ok, den har jeg hørt før. Vanskelig ja. 

Skrevet

Alle har dårlige dager, syke eller ikke. Men fra det og å være helt på felgen hele tiden er to forskjellige ting.

Jeg pleier å gi det samme rådet til alle: ta et bittelite skritt av gangen.

Jeg vet hvordan det er å bli overmedisinert, men jeg vet også hvordan det er å være syk. Catch 22. Kan ikke legene dine snart finne en kombinasjon som er riktig for deg? Kjenner jeg blir sint. Du strever altfor mye.

Tror jeg gir dem opp, er ikke vits å ha noe med dem å gjøre. De kan ikke hjelpe meg, jeg er håpløs. 

Skrevet

Hvis du vil gjøre noe med det, og ikke kan slutte på medisiner, så er det bare én ting å gjøre, og det er å gjøre det. :) Men jeg forstår godt at det er tungt og vanskelig. Og det er helt greit å "klage" litt. ;) Men, som sagt, du har kun ett alternativ om du vil gjøre noe med det; og det er Just Do It (NIKE sin slogan).

Sånn som du gjør?

Anonymkode: 9adaf...21a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...