Gå til innhold

Erfaringer med Seroquel vs Seroquel depot mot angst&uro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på 150mg Seroquel(kveld) siden jeg havnet i en stressende situasjon og det ble mye av alt. Panikkanfall, kraftig økt angst og uro. 
Den hjalp ekstremt i begynnelsen, men nå føler at jeg ikke har stor effekt på dagen. Blir slått ut om kvelden og kommer meg såvidt opp på dagen.

Fikk utskrevet 150mg depot, men er usikker på om jeg vil bruke den siden jeg er redd for at jeg ikke får sove eller at bivirkningene blir verre. Sliter utrolig mye med stølhet, mareritt, utmattelse og konstant sug etter mat.

Har forsatt 150mg vanlig, så jeg holder meg til de før jeg vet mer. Har fått mye funnet info på nett, men blir ikke klokere.

Setter stor pris på om noen kan dele sin erfaring om dette. :)

Skrevet

Jeg og får sug etter mat av dem, spesielt søtt. Ellers pleier jeg å få mindre tankekjør når jeg tar dem, og sover godt. Tar 100 mg før jeg legger meg, og 50 mg til hvis jeg våkner om natta. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

På alle indikasjoner unntatt søvnhjelp er depot best.

Skrevet (endret)

slett

Endret av nlight
dobbelposting
Skrevet

På alle indikasjoner unntatt søvnhjelp er depot best.

Takk for svaret, veldig hyggelig å se at du forsatt er med NHD :) Har brukt forumet 2002-2007, men hatt et avbrekk. Du har virkelig hjulpet meg med svar på alt. På begynnelsen av 2000-tallet var det ikke alternativer. Uendelig takknemlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...