Gå til innhold

Risperdal.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg klart meg med 2 mg risperdal en stund, er det da mulig at det holder med 1 mg?

Skrevet

Eller er 2 mg en lav dose? Var jo oppe i 4 mg. Bare tenker minst mulig er best.

Skrevet

Nå skal du ikke rote med medisinene igjen nå som du er bedre! 

Anonymkode: c8fc4...0b3

Skrevet

Den som kan svare best på dette i ditt tilfelle er legen eller psykiateren din. Noen klarer seg på 1 mg mens andre må opp i 6 mg. Du bør ikke gjøre endringer selv på medisinene uten å snakke med legen. Selv om du kanskje føler deg bedre nå, kan det skyldes at nettopp 2 mg er den dosen du bør stå på.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nå har du kommet på riktig dose og skal fortsette med denne i årevis.

Skrevet

Nå skal du ikke rote med medisinene igjen nå som du er bedre! 

Anonymkode: c8fc4...0b3

Det var det da. 

Skrevet

Den som kan svare best på dette i ditt tilfelle er legen eller psykiateren din. Noen klarer seg på 1 mg mens andre må opp i 6 mg. Du bør ikke gjøre endringer selv på medisinene uten å snakke med legen. Selv om du kanskje føler deg bedre nå, kan det skyldes at nettopp 2 mg er den dosen du bør stå på.

Ok, ja jeg føler meg jo bedre. Men savner mitt gamle jeg. 

Skrevet

Nå har du kommet på riktig dose og skal fortsette med denne i årevis.

Ok.

Skrevet

Hvis du lager EN tråd til om å tukle med medisinene dine eller seponere, så kommer jeg på besøk og klipper håret ditt så du får hanekam og farger den grønn!!

Tuller litt med deg :) Men vær så snill og ikke rot noe mer med medisiner nå.

Skrevet

Hvis du lager EN tråd til om å tukle med medisinene dine eller seponere, så kommer jeg på besøk og klipper håret ditt så du får hanekam og farger den grønn!!

Tuller litt med deg :) Men vær så snill og ikke rot noe mer med medisiner nå.

Du kan godt få lov å klippe meg, det trengs. Men jeg vil ikke ha grønt hår :P

Det er bare det at jeg savner meg selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...