AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Er det bedre at jeg tar en stor dose Cisordinol, 40 mg enn at jeg begynner med Imovane for å få sove?Har bipolar lidelse, tankekjør og problemer med å sove siden jeg tar Cisordinol. Anonymkode: 12b7e...15c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Lurer på om jeg skal skaffe meg Imovane istedenfor å ta så mye Cisordinol, men noe holder meg igjen..Blir så lett avhengig av Imovane.. Anonymkode: 12b7e...15c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Det er større sjanse for svar hvis du er en av de faste her, og har et nick. Anonymkode: 182d8...7ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Dersom du er den samme som har postet mange ganger om imovane, og misbruk av det og cosylan, bør du ta med det i posten din også... Er du ikke den personen, så vil jeg tro att moderat forbruk av imovane, har lang mindre skadevirkninger enn ett gammeldags antipsykotikum. Er du derimot imovane/cosylan posteren, så er vel ikke imovane det du trenger? Anonymkode: b0266...3df 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.