AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Jeg vet dette er helt feil forum. Men ja, jeg skal til Danmark på fredag og jeg Har ikke noe pass. Har mistet det.. Må du ha dette? Jeg kan ikke huske at jeg har blitt spurt om å vise dette tidligere.. Anonymkode: a94d2...64f 0 Siter
ISW Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Neida, snakk norsk og i verste fall vis annen legitimasjon hvis du blir spurt.Selv om det er sjekk så betyr det ikke at du ikke kan reise hvis du ikke har det. Hvis du ikke snakker norsk så burde du kanskje hatt pass. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Neida, snakk norsk og i verste fall vis annen legitimasjon hvis du blir spurt.Selv om det er sjekk så betyr det ikke at du ikke kan reise hvis du ikke har det. Hvis du ikke snakker norsk så burde du kanskje hatt pass.ER det ikke sånn at de står og spør om det når du kommer inn. Har tatt båten flere ganger før hvor jeg ikke har blitt spurt, men nå har jeg ikke bil.. Anonymkode: a94d2...64f 0 Siter
ISW Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 ER det ikke sånn at de står og spør om det når du kommer inn. Har tatt båten flere ganger før hvor jeg ikke har blitt spurt, men nå har jeg ikke bil..Anonymkode: a94d2...64fDu er norsk statsborger, det er ikke stengte grenser og ikke krav om pass fra Danmark.Det er statsløse asylsøkere de vil fange opp, ikke nordmenn, 0 Siter
laban Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Er det ikke sånn at de står og spør om det når du kommer inn.Anonymkode: a94d2...64fJo, du må vise legitimasjon med bilde for å få komme om bord. Men jeg tror ikke de kan forlange pass, det holder normalt med førerkort eller bankkort. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Jo, du må vise legitimasjon med bilde for å få komme om bord. Men jeg tror ikke de kan forlange pass, det holder normalt med førerkort eller bankkort.Ok, ja jeg tar med meg bankkort da:) prøver i hvert fall, har jo betalt biletter så er jo verdt å prøve Anonymkode: a94d2...64f 0 Siter
laban Skrevet 10. desember 2015 Skrevet 10. desember 2015 Ok, ja jeg tar med meg bankkort da:) Anonymkode: a94d2...64fHer er hva DFDS skriver om saken: http://www.dfdsseaways.no/alt-om-reisen/reiseinformasjon/?src=reiseinformasjon 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.