Gå til innhold

Må man vise pass på danskebåten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette er helt feil forum. Men ja, jeg skal til Danmark på fredag og jeg Har ikke noe pass. Har mistet det.. Må du ha dette? Jeg kan ikke huske at jeg har blitt spurt om å vise dette tidligere..

Anonymkode: a94d2...64f

Skrevet

Neida, snakk norsk og i verste fall vis annen legitimasjon hvis du blir spurt.

Selv om det er sjekk så betyr det ikke at du ikke kan reise hvis du ikke har det. Hvis du ikke snakker norsk så burde du kanskje hatt pass.

Skrevet

Neida, snakk norsk og i verste fall vis annen legitimasjon hvis du blir spurt.

Selv om det er sjekk så betyr det ikke at du ikke kan reise hvis du ikke har det. Hvis du ikke snakker norsk så burde du kanskje hatt pass.

ER det ikke sånn at de står og spør om det når du kommer inn. Har tatt båten flere ganger før hvor jeg ikke har blitt spurt, men nå har jeg ikke bil..

Skrevet

ER det ikke sånn at de står og spør om det når du kommer inn. Har tatt båten flere ganger før hvor jeg ikke har blitt spurt, men nå har jeg ikke bil..

Du er norsk statsborger, det er ikke stengte grenser og ikke krav om pass fra Danmark.

Det er statsløse asylsøkere de vil fange opp, ikke nordmenn,

Skrevet

Er det ikke sånn at de står og spør om det når du kommer inn.

Jo, du må vise legitimasjon med bilde for å få komme om bord. Men jeg tror ikke de kan forlange pass, det holder normalt med førerkort eller bankkort.

Skrevet

Jo, du må vise legitimasjon med bilde for å få komme om bord. Men jeg tror ikke de kan forlange pass, det holder normalt med førerkort eller bankkort.

Ok, ja jeg tar med meg bankkort da:) prøver i hvert fall, har jo betalt biletter så er jo verdt å prøve

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...