Gå til innhold

Antiosykotiska etter mani

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvorfor jeg ble helt avhengig av antipsykotisk medisin , abilify, etter å ha hatt langvarig mani med psykose 

fungerer ikke uten, behøvde bare ss før psykosen...

tok to-tre år å få riktig/høy nok dose av abilify og i mellomtiden var det ingen som forsto meg av andre bipolare.

var det fordi jeg var manisk og psykotisk så lenge at jeg ble så ødelagt i hodet?

mens andre bipolare får hjelp før og får ikke denne ettervirkningen?

Jeg var nemlig i utlandet da jeg ble skikkelig syk og kom så til Norge og var lenge på sykehus før jeg ble frisk

Da hadde jeg fått langvarig hukommelsestap også

dette virker ikke som mange bipolare har opplevd

Jeg var også sengeliggende over lengre tid mens jeg ble manisk fordi jeg var søvnløs og ikke spiste , var bare opphengt i tankene mone og prosjektet i hodet, som var en siste kveld med han jeg var besatt av. Fikk tre siste kvelder ved å betale mye , men det betød ingenting for jeg så for meg pengene Gro tilbake på trær

Da jeg var innlagt var tanta mi redd jeg skulle ta selvmord PGA brukt opp formuen min.

så har verge idag

et dette en vanlig historie for en med bp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...