AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 Skrevet 11. desember 2015 Hei. Dette er meg som bruker 40 mg Cisordinol og ikke har oppfølging i psykiatrien. Fikk svar fra en bruker at jeg kan utvikle Tardive Dyskenieser av den gammeldagse AP jeg bruker. Dette skremmer meg. Er jeg i faresonen? Har brukt Cisordinol i over 15 år og aldri hatt noen plagsomme bivirkninger ellers.. Anonymkode: 947e2...f59 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. desember 2015 Skrevet 11. desember 2015 Alle som bruker AP er i faresonen for TD. Alle som går over gata er i faresonen for å bli påkjørt.Du kan ta dette helt med ro. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 Skrevet 11. desember 2015 Alle som bruker AP er i faresonen for TD. Alle som går over gata er i faresonen for å bli påkjørt.Du kan ta dette helt med ro.Takk for svar! Reduserer jeg risikoen for TD hvis jeg går noe ned i dosen på Cisordinol? Er det mindre sannsynlig at jeg får TD nå siden jeg har gått i åresvis på medisinen? Anonymkode: 947e2...f59 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.