Gå til innhold

NHD/ Står jeg i faresonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Dette er meg som bruker 40 mg Cisordinol og ikke har oppfølging i psykiatrien. Fikk svar fra en bruker at jeg kan utvikle Tardive Dyskenieser av den gammeldagse AP jeg bruker. Dette skremmer meg. Er jeg i faresonen? Har brukt Cisordinol i over 15 år og aldri hatt noen plagsomme bivirkninger ellers..

Anonymkode: 947e2...f59

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Alle som bruker AP er i faresonen for TD. Alle som går over gata er i faresonen for å bli påkjørt.

Du kan ta dette helt med ro.

Skrevet

Alle som bruker AP er i faresonen for TD. Alle som går over gata er i faresonen for å bli påkjørt.

Du kan ta dette helt med ro.

Takk for svar! Reduserer jeg risikoen for TD hvis jeg går noe ned i dosen på Cisordinol? Er det mindre sannsynlig at jeg får TD nå siden jeg har gått i åresvis på medisinen?

Anonymkode: 947e2...f59

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...