Gå til innhold

Hva skjer med meg, eller er det en grunn for det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sitter jeg her. trist lei hodepine til de grader kvalm og hele kroppen dirrer. Slik har det vert en stund. Det startet med at jeg sluttet å glede meg, så begynte jeg å bli trøtt og veldig sliten. Havnet så til slutt på sykehus da jeg fikk enorme blodtrykksfall og sterke smerter i brystet. Etter den episoden, har jeg vert veldig ustabil i humør, kroppen dirrer, jeg er alltid sliten og trøtt, i går kom hodepinen og kvalmen.

Nei ting er ikke så bra hjemme, og ja jeg vurderer om jeg skal gå i fra min samboer. Jeg kom sammen med en flott fyr etter å ha vert sammen med en alkoholiker i mange år. Den nye mannen virket å være helt super. Fikk meg til å le, og vi trivdes sammen. Han hadde også god jobb. Etter ca et og et halvt år flyttet vi sammen. Da begynte ting å endre seg. Han var ikke delaktig i noe som helst.Tok det som en selvfølge at jeg skulle ta hage hus, lage middag ringe å bestille ting og ordne opp om noe ble ødelagt. Jeg tenkte i starten at han kanskje bare var bortskjemt fra eksen og hjemmefra. Men så begynte dette å irritere meg og jeg ga klar beskjed om at dette finner jeg meg ikke i. Jeg jobber også fult, men sprang som en rotte fra morgen til kveld. Når barna hans er her er det de som bestemmer. Vi var på ferie sammen, da var det hans unger som bestemte alt. Jeg ble sint da jeg ble behandlet som en hushjelp med på tur, og sa at han måtte bli med å delta, og ta å sette foten ned når det gjald ungene. Fikk bare til svar at han kunne ikke det for han kunne såre dem. Det er kommet så langt at jeg føler jeg må ta alle avgjørelser og han er en ekstra unge på lasset. Når det gjelder hagen sier han at han ikke har noe interesse for hage. Visstnok leier vi huset, men vi har lovet å holde orden ute. Og det er koselig ha et fint hjem. Inne har han begynt å hjelpe til, men han må liksom ha et spark i ræva. Han sitter mye på IPADEN hele fritiden så og si, mellom 5 og 10 timer i døgnet. Han går aldri ut på tur eller finner på noe ute uten at jeg drar han med. Det finnes ikke tak i han. Vi skulle søke lån til hus, vi har til sammen nesten en million i inntekt. Men så kom enda et sjokk, han hadde nesten 400000 i forbruksgjeld. Banken ga oss frem til sommeren å spare ca 100000. og han skulle få orden på kreditorene og samle alt i et lån. Det har han ikke klart på disse to mnd, finner på en masse unnskyldninger. Har hjulpet han der også, men det stopper når jeg stopper. Han har en bil som skal vrakes og han fortsatt betaler forsikring på, den har stått siden vi kom sammen, tross for at jeg maser ukentlig på at den må bort.Jeg har bare på de 2 mnd spart 8000 han 0 kr. Han har 35-40000 utbetalt jeg 23000 utbetalt.....Ja nå er jeg helt nedbrutt, føler jeg ikke kommer frem på noen måte, jeg er 40 år, og skal jeg vente lengre vil vi ikke komme oss ovenpå til vi er pensjonister. Og med vår inntekt burde det ikke være slik. Jo jeg kjøpte en bil fordi min gamle var kaputt, men hadde jeg vist at han hadde så mye i gjeld, hadde jeg aldri kjøpt en bil til 300000....Jeg er gjeldfri utenom den bilen.Nå skal jeg til legen med helsen min neste uke, men er jeg blitt sprø og svak? Eller er dette en naturlig reaksjon? Jeg er hissig kvalm hodepine dirrer i hele kroppen, har hatt sterke smerter i bryst, alltid sliten og trøtt. Som nevnt tidligere er legetime bestilt.

Jeg vil slite økonomisk om jeg går fra han, men vet bare ikke om jeg makter et så negativt mannfolk og så tiltaksløs. Kunne skrevet mye mer, men vil egentlig bare ha råd

Skrevet

Finnes det et sted jeg kan sende den mannen, så han kan lære hvordan han skal leve i et forhold og ta kontroll på sin økonomi?

Skrevet

han må du bare droppe.

Anonymkode: 26f9a...c4b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...