Gjest anbr42 Skrevet 11. desember 2015 Skrevet 11. desember 2015 Synes du at jeg har driti meg ut med ting jeg har fortalt om meg selv her? Jeg blir så usikker. Jeg tror nå at du synes at jeg er en idiot som bare burde gå å gjemme seg og ikke se dagens lys mer. Jeg skammer meg så over å være slik jeg er. Og jeg er redd for at ingen tror meg når jeg skriver her. Jeg er redd, av en eller annen grunn, for at folk skal tro at jeg juger. Jeg prøver å framstille problemene så godt og riktig jeg kan, men jeg føler det hele bare blir uforståelig for andre. Og da tenker de at jeg enten juger eller er helt ko-ko. Og så tenker jeg at verken du eller de andre egentlig bryr seg katta om hva jeg skriver siden alt bare virker surrete. Og hvorfor skulle noen egentlig bry seg? Hva er det liksom med min problemstilling som skulle være så interresant at noen skulle gidde å bry seg? Jeg tror at jeg at jeg har driti meg ut og at jeg nå må la folk få være i fred. Jeg behøver jo ikke å utbasunere mine "ting" slik jeg gjør. Jeg føler meg så dum... 0 Siter
Beautiful_Creatures Skrevet 12. desember 2015 Skrevet 12. desember 2015 Du er ikke dum eller teit eller noe som helst! 😀 Du bare grubler for mye over ting sånn at du blir sliten av det. Ting som jeg kan love deg at ingen tenker over. Jeg har sånn som deg før men har heldigvis "vokst det av meg". Det er veldig slitsomt å ha det sånn. Folk har ofte nok med seg selv, og tenker ikke i detaljer sånn om andre;-) Det betyr ikke at de ikke bryr seg altså, men bare at du tenker for mye.Vet det ikke er lett alstå, men tenkte jeg skulle komme med mine erfaringer gjennom nesten 40 år;-) 1 Siter
Trine Skrevet 12. desember 2015 Skrevet 12. desember 2015 Jeg husker ikke hva du har skrevet jeg så jeg tenker ihvertfall ikke at du er dum eller idiot.Det er ikke sikkert alle tror på det du skriver her. Det er endel her inne som ikke er så gode på å tro på andre, men jeg vet at noen, f.eks hun du alt har fått svar av, forstår mye Jeg kan ikke si at vi forstår hvordan det er å være deg, men noen her inne tror på det du skriver. Og du, vi har alle driti oss ut 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 Skrevet 12. desember 2015 Synes du at jeg har driti meg ut med ting jeg har fortalt om meg selv her? Jeg blir så usikker. Jeg tror nå at du synes at jeg er en idiot som bare burde gå å gjemme seg og ikke se dagens lys mer. Jeg skammer meg så over å være slik jeg er. Og jeg er redd for at ingen tror meg når jeg skriver her. Jeg er redd, av en eller annen grunn, for at folk skal tro at jeg juger. Jeg prøver å framstille problemene så godt og riktig jeg kan, men jeg føler det hele bare blir uforståelig for andre. Og da tenker de at jeg enten juger eller er helt ko-ko. Og så tenker jeg at verken du eller de andre egentlig bryr seg katta om hva jeg skriver siden alt bare virker surrete. Og hvorfor skulle noen egentlig bry seg? Hva er det liksom med min problemstilling som skulle være så interresant at noen skulle gidde å bry seg? Jeg tror at jeg at jeg har driti meg ut og at jeg nå må la folk få være i fred. Jeg behøver jo ikke å utbasunere mine "ting" slik jeg gjør. Jeg føler meg så dum... Har ikke lagt merke til hva du har skrevet. Veldig dumt kan det ikke ha vært. Anonymkode: c4538...2f6 0 Siter
Kalevaala Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har sett navnet ditt før, men kan ikke huske at du har skrevet noe dumt jeg har festet meg ved.Her passer det med et av mine favorittmotto:De aller fleste er mye mer opptatt av seg selv, enn av meg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Klart du har driti deg ut, Rådvilla! Anonymkode: 71db0...843 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Klart du har driti deg ut, Rådvilla! Anonymkode: 71db0...843Nå tuller du veldig. Anonymkode: c4538...2f6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.