stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Gikk på apoteket og nille med min sønn, jaggu ble jeg rar og kvalm. Så fjern, kan ikke helt tro at det er angst? Må være schizoaffektiv som plager meg Og jeg som skal ut å spise i dag, har tatt to vival nå i håp om at det hjelper. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Ikke har jeg kommet meg til frisøren heller, får gå med dette rasket i julen. Samme for meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Ikke har jeg kommet meg til frisøren heller, får gå med dette rasket i julen. Samme for meg. Hvordan kan det være dchizoaffektiv? kankje du har panikkangst? men du kan vel prøve å klippe håret ditt hjemme selv, det har jeg gjort i alle år, går så fint så. Anonymkode: 8f883...deb 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Hvordan kan det være dchizoaffektiv? kankje du har panikkangst? men du kan vel prøve å klippe håret ditt hjemme selv, det har jeg gjort i alle år, går så fint så.Anonymkode: 8f883...debJo at jeg ikke tåler noe, det kan jo være schizoaffektiv eller? Er så lei av å ikke kunne gjøre noe nå. Du får komme å klippe meg du da, tør ikke klippe meg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Eller kan det være medisinene som gjør meg sånn? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Nå har jeg vært ute og spist og det gikk bra, takket være vival. Da er vel noe av det angst iallefall. Lei av det der nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Eller kan det være medisinene som gjør meg sånn?Tror jeg ikke. Anonymkode: 6aad6...368 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Tror jeg ikke. Anonymkode: 6aad6...368Nei det er vel ikke det. Jeg blir jo enda rarere uten medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Dere er vel lei av å høre om rarheten?Uansett hva det er har jeg ikke dødd av det enda, får bare venne meg til det. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Dere er vel lei av å høre om rarheten?Uansett hva det er har jeg ikke dødd av det enda, får bare venne meg til det. Skjønte det at dere var lei. Ok. 0 Siter
Momo Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Skjønte det at dere var lei. Ok. Unnskyld, Stjernestøv hvis du tok det at jeg trykket "liker" på det du skrev som at jeg er lei deg. Jeg trykket "liker" pga den andre setningen "Uansett hva det er har jeg ikke dødd av det enda, får bare venne meg til det". Noen ganger kan det å akseptere hvordan man har det, selv om det er ubehagelig, gjøre det lettere å leve med. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Unnskyld, Stjernestøv hvis du tok det at jeg trykket "liker" på det du skrev som at jeg er lei deg. Jeg trykket "liker" pga den andre setningen "Uansett hva det er har jeg ikke dødd av det enda, får bare venne meg til det". Noen ganger kan det å akseptere hvordan man har det, selv om det er ubehagelig, gjøre det lettere å leve med.Ok, unnskyld selv. Bare føler på meg at folk er lei av meg nå, jeg skriver jo om det samme gang på gang. Det er ikke så mye som skjer liksom. Ja får bare akseptere rarheten. 0 Siter
Momo Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Ok, unnskyld selv. Bare føler på meg at folk er lei av meg nå, jeg skriver jo om det samme gang på gang. Det er ikke så mye som skjer liksom. Ja får bare akseptere rarheten. Ja, du skriver om mye av det samme gang på gang og derfor har ikke folk så mye nytt å komme med, så da får du heller ikke så mange svar. Du har ikke en hobby eller noe du kunne holdt på med istedet, da? Jeg spør ikke fordi vi ikke vil ha deg her, men for din egen del for å ha noe å fylle tiden med slik at du slipper å tenke over rarhet og andre plager hele tiden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Ja, du skriver om mye av det samme gang på gang og derfor har ikke folk så mye nytt å komme med, så da får du heller ikke så mange svar. Du har ikke en hobby eller noe du kunne holdt på med istedet, da? Jeg spør ikke fordi vi ikke vil ha deg her, men for din egen del for å ha noe å fylle tiden med slik at du slipper å tenke over rarhet og andre plager hele tiden.Phu. Det er jo dol som er min hobby. Det er jo her jeg er sosial, vet ikke hva jeg skal gjøre uten dol. Men kunne jo prøvd å bake litt. Det går sikkert ant å venne seg av å være på dol også. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Ok, unnskyld selv. Bare føler på meg at folk er lei av meg nå, jeg skriver jo om det samme gang på gang. Det er ikke så mye som skjer liksom. Ja får bare akseptere rarheten. Hei!Ja det får du gjøre, når du velger det sånn.Vi har jo alle et fritt valg, du er kreativ egentlig, men nå ser jeg ikke at du greier ta tak i den du er inni deg. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Ja, du skriver om mye av det samme gang på gang og derfor har ikke folk så mye nytt å komme med, så da får du heller ikke så mange svar. Du har ikke en hobby eller noe du kunne holdt på med istedet, da? Jeg spør ikke fordi vi ikke vil ha deg her, men for din egen del for å ha noe å fylle tiden med slik at du slipper å tenke over rarhet og andre plager hele tiden.Ja det gjør hun,egentlig er stjernestøv kreativ og skriver vakre dikt, men det er ikke så lett å drive med det, når man samtidig "dopes" ned, pga av behandlingen man gir mennesker med psykose.Det beste er vel å oppmuntre henne til å spise sine tabeletter og glemme dikteren hun også er, det handler om valg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Ja det gjør hun,egentlig er stjernestøv kreativ og skriver vakre dikt, men det er ikke så lett å drive med det, når man samtidig "dopes" ned, pga av behandlingen man gir mennesker med psykose.Finnes det annen virksom behandling? Anonymkode: 6aad6...368 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Hei!Ja det får du gjøre, når du velger det sånn.Vi har jo alle et fritt valg, du er kreativ egentlig, men nå ser jeg ikke at du greier ta tak i den du er inni deg. Har ikke noe valg ang rarheten, jeg blir bare rar. Må jo bare akseptere det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Har ikke noe valg ang rarheten, jeg blir bare rar. Må jo bare akseptere det. Kanskje en større dose Fluxoterin? Anonymkode: 6aad6...368 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 Ja det gjør hun,egentlig er stjernestøv kreativ og skriver vakre dikt, men det er ikke så lett å drive med det, når man samtidig "dopes" ned, pga av behandlingen man gir mennesker med psykose.Det beste er vel å oppmuntre henne til å spise sine tabeletter og glemme dikteren hun også er, det handler om valg.Jeg har lurt på å prøve uten medisiner på nyåret DEt må jo gå en gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.