Gå til innhold

Er det virkelig angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på apoteket og nille med min sønn, jaggu ble jeg rar og kvalm. Så fjern, kan ikke helt tro at det er angst? Må være schizoaffektiv som plager meg :( Og jeg som skal ut å spise i dag, har tatt to vival nå i håp om at det hjelper. 

Skrevet

Ikke har jeg kommet meg til frisøren heller, får gå med dette rasket i julen. Samme for meg. 

Skrevet

Ikke har jeg kommet meg til frisøren heller, får gå med dette rasket i julen. Samme for meg. 

Hvordan kan det være dchizoaffektiv? kankje du har panikkangst? men du kan vel prøve å klippe håret ditt hjemme selv, det har jeg gjort i alle år, går så fint så.

Anonymkode: 8f883...deb

Skrevet

Hvordan kan det være dchizoaffektiv? kankje du har panikkangst? men du kan vel prøve å klippe håret ditt hjemme selv, det har jeg gjort i alle år, går så fint så.

Anonymkode: 8f883...deb

Jo at jeg ikke tåler noe, det kan jo være schizoaffektiv eller? Er så lei av å ikke kunne gjøre noe nå. Du får komme å klippe meg du da, tør ikke klippe meg selv. 

Skrevet

Eller kan det være medisinene som gjør meg sånn?

Skrevet

Nå har jeg vært ute og spist og det gikk bra, takket være vival. Da er vel noe av det angst iallefall. Lei av det der nå. 

Skrevet

Eller kan det være medisinene som gjør meg sånn?

Tror jeg ikke. 

Anonymkode: 6aad6...368

Skrevet

Tror jeg ikke. 

Nei det er vel ikke det. Jeg blir jo enda rarere uten medisiner. 

Skrevet

Dere er vel lei av å høre om rarheten?

Uansett hva det er har jeg ikke dødd av det enda, får bare venne meg til det. 

Skrevet

Dere er vel lei av å høre om rarheten?

Uansett hva det er har jeg ikke dødd av det enda, får bare venne meg til det. 

Skjønte det at dere var lei. Ok. 

Skrevet

Skjønte det at dere var lei. Ok. 

Unnskyld, Stjernestøv hvis du tok det at jeg trykket "liker" på det du skrev som at jeg er lei deg. Jeg trykket "liker" pga den andre setningen "Uansett hva det er har jeg ikke dødd av det enda, får bare venne meg til det". Noen ganger kan det å akseptere hvordan man har det, selv om det er ubehagelig, gjøre det lettere å leve med.

Skrevet

Unnskyld, Stjernestøv hvis du tok det at jeg trykket "liker" på det du skrev som at jeg er lei deg. Jeg trykket "liker" pga den andre setningen "Uansett hva det er har jeg ikke dødd av det enda, får bare venne meg til det". Noen ganger kan det å akseptere hvordan man har det, selv om det er ubehagelig, gjøre det lettere å leve med.

Ok, unnskyld selv. Bare føler på meg at folk er lei av meg nå, jeg skriver jo om det samme gang på gang. Det er ikke så mye som skjer liksom. Ja får bare akseptere rarheten. 

Skrevet

Ok, unnskyld selv. Bare føler på meg at folk er lei av meg nå, jeg skriver jo om det samme gang på gang. Det er ikke så mye som skjer liksom. Ja får bare akseptere rarheten. 

Ja, du skriver om mye av det samme gang på gang og derfor har ikke folk så mye nytt å komme med, så da får du heller ikke så mange svar. Du har ikke en hobby eller noe du kunne holdt på med istedet, da? Jeg spør ikke fordi vi ikke vil ha deg her, men for din egen del for å ha noe å fylle tiden med slik at du slipper å tenke over rarhet og andre plager hele tiden.

Skrevet

Ja, du skriver om mye av det samme gang på gang og derfor har ikke folk så mye nytt å komme med, så da får du heller ikke så mange svar. Du har ikke en hobby eller noe du kunne holdt på med istedet, da? Jeg spør ikke fordi vi ikke vil ha deg her, men for din egen del for å ha noe å fylle tiden med slik at du slipper å tenke over rarhet og andre plager hele tiden.

Phu. Det er jo dol som er min hobby. Det er jo her jeg er sosial, vet ikke hva jeg skal gjøre uten dol. Men kunne jo prøvd å bake litt. Det går sikkert ant å venne seg av å være på dol også. 

Skrevet

Hei!

Ja det får du gjøre, når du velger det sånn.

Vi har jo alle et fritt valg, du er kreativ egentlig, men nå ser jeg ikke at du greier ta tak i den du er inni deg. 

Skrevet

Ja det gjør hun,

egentlig er stjernestøv kreativ og skriver vakre dikt, men det er ikke så lett å drive med det, når man samtidig "dopes" ned, pga av behandlingen man gir mennesker med psykose.

Det beste er vel å oppmuntre henne til å spise sine tabeletter og glemme dikteren hun også er, det handler om valg.

Skrevet

Ja det gjør hun,

egentlig er stjernestøv kreativ og skriver vakre dikt, men det er ikke så lett å drive med det, når man samtidig "dopes" ned, pga av behandlingen man gir mennesker med psykose.

Finnes det annen virksom behandling?

Skrevet

Hei!

Ja det får du gjøre, når du velger det sånn.

Vi har jo alle et fritt valg, du er kreativ egentlig, men nå ser jeg ikke at du greier ta tak i den du er inni deg. 

Har ikke noe valg ang rarheten, jeg blir bare rar. Må jo bare akseptere det. 

Skrevet

Har ikke noe valg ang rarheten, jeg blir bare rar. Må jo bare akseptere det. 

Kanskje en større dose Fluxoterin?

Skrevet

Ja det gjør hun,

Det beste er vel å oppmuntre henne til å spise sine tabeletter og glemme dikteren hun også er, det handler om valg.

Jeg har lurt på å prøve uten medisiner på nyåret :) DEt må jo gå en gang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...