Gå til innhold

Jeg klarer snart ikke mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den indre smerten er så overveldende og stor at jeg ikke klarer å stå i mot alle de negative tankene som kommer. Jeg har et intenst ønske om å skade meg selv så mye at jeg dør av det, samtidig som jeg vet at jeg aldri vil kunne gjennomføre det fordi det er så mange som er avhengige av meg. Denne indre konflikten er så sterk at den river meg i filler. Jeg er ikke trygg noen steder, jeg ser ingen lyspunkter i livet. Alt er et evig mørke. Jeg er fortapt.

Anonymkode: aab6b...4c9

Skrevet

Det er kanskje på tide å gjøre noe med dette.

Skrevet

Den indre smerten er så overveldende og stor at jeg ikke klarer å stå i mot alle de negative tankene som kommer. Jeg har et intenst ønske om å skade meg selv så mye at jeg dør av det, samtidig som jeg vet at jeg aldri vil kunne gjennomføre det fordi det er så mange som er avhengige av meg. Denne indre konflikten er så sterk at den river meg i filler. Jeg er ikke trygg noen steder, jeg ser ingen lyspunkter i livet. Alt er et evig mørke. Jeg er fortapt.

Hei!

Det er en ting som kan hjelpe, det er nok å få fokus vekk fra deg selv,

jeg har selv erfart at dette er bra, uten å ha disse vanskene du beskriver, (selv om fortvilt var jeg også)

Det er flere ting man kan gjøre med det, jeg tror terapi er det vanligste, noe annet jeg vil anbefale som jeg selv gjorde var å bli opptatt av hjelpearbeide, det kan man gjøre både i Norge, og i utlandet. ( jeg gjorde ikke dette bevisst for å ikke tenke på mine sorger, men i ettertid har jeg oppdaget at det nok sparte meg for mye vondt)(hvis du vil ha mer konkrete tips spør meg)

Hver gang barna mine får det vondt, setter jeg vondtene i perspektiv, de sier ikke så mye til det, men jeg prøver på beste amatør-vis å gjøre det som ville hjulpet meg selv. Til sommeren reiser to av barna til to ulike kontinenter for å bidra med sitt arbeide i humanitære katastrofer, at de gjør dette, er noe av det som har gledet meg mest:-) det er årets julegave,:-)

jeg håper du tar tak i noe, som kan hjelpe deg, enten terapi, eller mitt råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...