Gå til innhold

Holde meg unna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jeg holde meg unna dol? Er dere lei? Skriver jeg om det samme om og om igjen?

Skrevet

1. Det må du nesten velge selv.

2. Nei jeg er ikke lei av deg

3. JA! Det går litt i sirkel 

Skrevet

1. Det må du nesten velge selv.

2. Nei jeg er ikke lei av deg

3. JA! Det går litt i sirkel 

Har vel et så kjedelig liv da at det går i det samme hele veien :( 

Skrevet

Burde jeg holde meg unna dol? Er dere lei? Skriver jeg om det samme om og om igjen?

Nei, du må ikke forsvinne fra DOL!

Anonymkode: 9e3be...16b

Skrevet

Du er en av de snilleste her, så jeg håper du blir.

Anonymkode: 9b30d...6d9

Skrevet

Hei Stjernestøv,

Nei, folk er nok ikke lei, men for din egen del bør du kanskje tenke nye tanker?

Det du skriver her på DOL er jo mye av det samme som du skrev for 3-5 år siden. Så for deg selv, for din egen del, bør du kanskje tenke videre. Ikke forlate DOL, altså, men ta svarene du får til etterretning, og bygge videre på dem.

Skrevet

nei du må ikke det,

de snilleste er ofte de galeste:lol:

du maser og skriver om det samme, men jeg skulle ønske du skrev flere dikt, det er du best på:-)

Skrevet

nei du må ikke det,

du maser og skriver om det samme, men jeg skulle ønske du skrev flere dikt, det er du best på:-)

Du maser du å!

Anonymkode: 2d478...8ab

Skrevet

Du maser du å!

Du å!

Skrevet

Du maser du å!

gjør jeg:rolleyes:?

vet jeg:D

Skrevet

Jeg har bare vært her i halvannen måned, men jeg synes Stjernestøv hører hjemme på DOL, selv om noe kan gå i ring i blant, men det kan det for alle :)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du skal holde deg unna dol. Men jeg synes du skal prøve å få gjort litt flere ting i tillegg til dol:-)

Skrevet

Har vel et så kjedelig liv da at det går i det samme hele veien :( 

Bare noen tanker rundt dette.

Livet blir hva man gjør det til. Hvis man ikke tør å utfordre komfortsonen sin litt, så blir livet ensformig, kjedelig og meningsløst. Det er en av grunnene til at angst kan føre til depresjon.

Du bør øve deg litt på det, sånn som sykepleieren sier. Ingenting galt vil skje.

Skrevet

Nei, du må ikke forsvinne fra DOL!

Ta en pause da kanskje?

Skrevet

Du er en av de snilleste her, så jeg håper du blir.

Anonymkode: 9b30d...6d9

Å takk for det. 

Skrevet

Hei Stjernestøv,

Nei, folk er nok ikke lei, men for din egen del bør du kanskje tenke nye tanker?

Det du skriver her på DOL er jo mye av det samme som du skrev for 3-5 år siden. Så for deg selv, for din egen del, bør du kanskje tenke videre. Ikke forlate DOL, altså, men ta svarene du får til etterretning, og bygge videre på dem.

Hei sør, kjekt å se deg her igjen ;)

Det står fast...eller jeg sitter fast, kommer meg ikke videre. Derfor går det vel i det samme, tror jeg må prøve uten medisiner. Da skjer det noe nytt. 

Skrevet

nei du må ikke det,

Takk, jeg klarer ikke skrive dikt nå. Ja det går vel i det samme, forstår at folk blir lei da. Et ensformig liv jeg har i grunn, kommer ikke videre. Noe må gjøres. 

Skrevet

Jeg har bare vært her i halvannen måned, men jeg synes Stjernestøv hører hjemme på DOL, selv om noe kan gå i ring i blant, men det kan det for alle :)

Går vel litt vel mye i ring for meg, står jo på stedet hvil og har ikke noe nytt å komme med. Men takk, føler jeg hører hjemme her jeg også. Har jo vært her en stund, men tror folk er metta på meg og mitt. 

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du skal holde deg unna dol. Men jeg synes du skal prøve å få gjort litt flere ting i tillegg til dol:-)

Det var det da. Har bare dol jeg, men men. 

Skrevet

Bare noen tanker rundt dette.

Livet blir hva man gjør det til. Hvis man ikke tør å utfordre komfortsonen sin litt, så blir livet ensformig, kjedelig og meningsløst. Det er en av grunnene til at angst kan føre til depresjon.

Du bør øve deg litt på det, sånn som sykepleieren sier. Ingenting galt vil skje.

Ja jeg må øve meg på å gjøre mer, er så lei nå. Trenger virkelig forandring, kommer ikke videre. Kan ikke skrive her om de samme tingene om og om igjen, det blir for dumt og jeg får jo ikke svar. Folk er lei av innleggene mine, og det har jeg forståelse for. Hadde det bare skjedd noe nytt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...