stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Burde jeg holde meg unna dol? Er dere lei? Skriver jeg om det samme om og om igjen? 0 Siter
ISW Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 1. Det må du nesten velge selv.2. Nei jeg er ikke lei av deg3. JA! Det går litt i sirkel 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Skrevet 14. desember 2015 1. Det må du nesten velge selv.2. Nei jeg er ikke lei av deg3. JA! Det går litt i sirkel Har vel et så kjedelig liv da at det går i det samme hele veien 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Burde jeg holde meg unna dol? Er dere lei? Skriver jeg om det samme om og om igjen?Nei, du må ikke forsvinne fra DOL! Anonymkode: 9e3be...16b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Du er en av de snilleste her, så jeg håper du blir. Anonymkode: 9b30d...6d9 0 Siter
Sør Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Hei Stjernestøv,Nei, folk er nok ikke lei, men for din egen del bør du kanskje tenke nye tanker?Det du skriver her på DOL er jo mye av det samme som du skrev for 3-5 år siden. Så for deg selv, for din egen del, bør du kanskje tenke videre. Ikke forlate DOL, altså, men ta svarene du får til etterretning, og bygge videre på dem. 1 Siter
Madelenemie Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Burde jeg holde meg unna dol? Er dere lei? Skriver jeg om det samme om og om igjen?nei du må ikke det,de snilleste er ofte de galestedu maser og skriver om det samme, men jeg skulle ønske du skrev flere dikt, det er du best på:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 nei du må ikke det,de snilleste er ofte de galestedu maser og skriver om det samme, men jeg skulle ønske du skrev flere dikt, det er du best på:-)Du maser du å! Anonymkode: 2d478...8ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Du maser du å!Anonymkode: 2d478...8abDu å! Anonymkode: 9e3be...16b 0 Siter
Madelenemie Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Du maser du å!Anonymkode: 2d478...8abgjør jeg?vet jeg 0 Siter
Elionoe Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Burde jeg holde meg unna dol? Er dere lei? Skriver jeg om det samme om og om igjen?Jeg har bare vært her i halvannen måned, men jeg synes Stjernestøv hører hjemme på DOL, selv om noe kan gå i ring i blant, men det kan det for alle 0 Siter
frosken Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Burde jeg holde meg unna dol? Er dere lei? Skriver jeg om det samme om og om igjen?Nei, jeg synes ikke du skal holde deg unna dol. Men jeg synes du skal prøve å få gjort litt flere ting i tillegg til dol:-) 0 Siter
ISW Skrevet 14. desember 2015 Skrevet 14. desember 2015 Har vel et så kjedelig liv da at det går i det samme hele veien Bare noen tanker rundt dette.Livet blir hva man gjør det til. Hvis man ikke tør å utfordre komfortsonen sin litt, så blir livet ensformig, kjedelig og meningsløst. Det er en av grunnene til at angst kan føre til depresjon.Du bør øve deg litt på det, sånn som sykepleieren sier. Ingenting galt vil skje. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Nei, du må ikke forsvinne fra DOL!Anonymkode: 9e3be...16bTa en pause da kanskje? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Du er en av de snilleste her, så jeg håper du blir.Anonymkode: 9b30d...6d9Å takk for det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Hei Stjernestøv,Nei, folk er nok ikke lei, men for din egen del bør du kanskje tenke nye tanker?Det du skriver her på DOL er jo mye av det samme som du skrev for 3-5 år siden. Så for deg selv, for din egen del, bør du kanskje tenke videre. Ikke forlate DOL, altså, men ta svarene du får til etterretning, og bygge videre på dem. Hei sør, kjekt å se deg her igjen Det står fast...eller jeg sitter fast, kommer meg ikke videre. Derfor går det vel i det samme, tror jeg må prøve uten medisiner. Da skjer det noe nytt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 nei du må ikke det,de snilleste er ofte de galestedu maser og skriver om det samme, men jeg skulle ønske du skrev flere dikt, det er du best på:-)Takk, jeg klarer ikke skrive dikt nå. Ja det går vel i det samme, forstår at folk blir lei da. Et ensformig liv jeg har i grunn, kommer ikke videre. Noe må gjøres. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Jeg har bare vært her i halvannen måned, men jeg synes Stjernestøv hører hjemme på DOL, selv om noe kan gå i ring i blant, men det kan det for alle Går vel litt vel mye i ring for meg, står jo på stedet hvil og har ikke noe nytt å komme med. Men takk, føler jeg hører hjemme her jeg også. Har jo vært her en stund, men tror folk er metta på meg og mitt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Nei, jeg synes ikke du skal holde deg unna dol. Men jeg synes du skal prøve å få gjort litt flere ting i tillegg til dol:-)Det var det da. Har bare dol jeg, men men. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Skrevet 15. desember 2015 Bare noen tanker rundt dette.Livet blir hva man gjør det til. Hvis man ikke tør å utfordre komfortsonen sin litt, så blir livet ensformig, kjedelig og meningsløst. Det er en av grunnene til at angst kan føre til depresjon.Du bør øve deg litt på det, sånn som sykepleieren sier. Ingenting galt vil skje.Ja jeg må øve meg på å gjøre mer, er så lei nå. Trenger virkelig forandring, kommer ikke videre. Kan ikke skrive her om de samme tingene om og om igjen, det blir for dumt og jeg får jo ikke svar. Folk er lei av innleggene mine, og det har jeg forståelse for. Hadde det bare skjedd noe nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.